Hey allemaal,
Ester, wat fijn dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Wat naar van die bloedingen maar gelukkig zijn de echo's goed. Ik duim voor je!
Grappig dat je net terug bent uit Curacao!
Anaissa, je bent echt super optimistisch, ik hoop dat het uitkomt!
Irene, ik las je mail toen ik alweer terug was uit Nijmegen, balen maar ik was er ook al om 09.00, pff, erg vroeg zeg! Ik moet de komende tijd regelmatig naar Nijmegen dus we moeten elkaar zeker een x kunnen treffen. Wanneer is je vlgd afspraak? Wat naar weer v je dat die inwendige echo zo lomp ging, wel goed denk ik om ff rust te nemen! Ik temperatuur niet meer maar doe ovulatietesten, nadeel dat ze een beetje duur zijn maar je moet er wat voor over hebben..
Mijn controle vrijdag was vooral prettig, een leuk en goed gesprek gevoerd. Hij heeft nog ruim de tijd genomen om fertiliteitstraject te bespreken. En ja Ester, hij vindt 2-3 jaar zelf proberen ook wat ruim gesteld. Voorstel van hem is dan ook om de kijkoperatie af te w8en en dan te kijken welke stappen er kunnen worden genomen, waarschijnlijk dan wel iui. Verder heb ik een bloedbad aangericht, het mindere deel van de controle.., ik bloed weer helemaal leeg ofzo. Moest pas over 5/6 dgn ongesteld worden maar als je er maar naar kijkt en laat staan eraan komt dan bloed het als een gek. Had natuurlijk maandag ook al een inwendig onderzoek gehad wat zo zijn bloedsporen naliet! Arts vond wel dat ik veel vervelende dingen heb overgehouden van de operatie, bloedingen, opening moeilijk traceerbaar plus dat het aan de krappe kant is en dan nog het baarmoederslijmvlies wat naar buiten komt. Al deze dingen werken niet echt mee om zwanger te worden volgens hem. 1 ding kan, maar 3.. Maar goed de baarmoedermond wordt tijdens de operatie opgerekt dus dan is dat probleem over. Hoe gaat dat bloeden nu bij jou??
Verder heeft hij weer een scan aangevraagd, tja dat gaat dus ook gewoon nog ff door, hij wil het goed in de gaten houden. Dat is natuurlijk prettig maar w8en op de uitslag van een scan vind ik altijd killing. Krijg over 3 wkn uitslag van het uitstrijkje. We waren allebei vergeten om hiervoor een afspraak te maken, haha, ltr dus nog maar gedaan en er maar ruim de tijd aangegeven.
Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat!
Liefs, Gerda