1ste controle na trachelectomie

• Gerda

Hey Anaissa en Monique!!

Heel erg gefeliciteerd allebei, wat een geweldig nieuws zeg! Fijn dat het allemaal goed gaat! Wel schrikken Monique van die infectie, gelukkig ziet het er nu goed uit. Geniet er lekker van en hou ons op de hoogte.

Anaissa, die uitnodiging v Curacao klinkt geweldig, lijkt me erg leuk. Als ik vriend lief zover krijg dan laat ik het je weten! Ben ook benieuwd naar de website.

Veel liefs, Gerda

• bianca

Hoi Monique en Anaissa,

Wat een geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd. Fijn deze vrolijke berichten. Was nog spannend als ik het zo lees Monique. Maar gelukkig is het helemaal goed gekomen. wat je schrijft is waar het is al heel bijzonder maar nu helemaal. Geniet van deze heerlijke tijd

Groetjes Bianca

• Irene

Jippieieieie proficiat! Zulk goed nieuws konden we allemaal wel even gebruiken. Allebei Monique en Anaissa van harte met de kindjes.

Het geeft mij echt de moed om nog te proberen om zwanger te worden. Het is niet makkelijk maar dit stemt hoopvol.

Ik hou het even kort want ik moet/mag morgen weer voor een controle uitstrijkje. Gerda nou las ik dat jij ook morgen in Nijmgen bent. Hoop dat je dit nog leest, ik ben er om 11 uur bij Bekkers. Als jij er ook in de ochtend bent dan meld je ff bij de receptie, kunnen we elkaar wellicht ontmoeten? Anders lopen we elkaar echt nét mis zeg wat een toeval, of niet?

groetjes Irene

• Anaissa

Hi Gerda,Monique,Bianca en Irene,

Bedankt en elk moment geniet ik er van en soms kan ik het niet geloven. Monique ik ben heel erg blij voor je en ik wens je aller beste met je zoontje en geniet elke dag.

Gerda op een dag zal je ons ook het goede nieuws geven dus vertrouw en niet opgeven voor wat je wil.Wanneer je klaar ben om naar Curacao te komen laat me weten je bent van harte welkom en ook iedereen.

Bianca en Irene jullie zullen ook het goed nieuws dit jaar geven. wat met ons is gebeurt is een bemoedigging voor anderen. Niet opgeven gewoon doorzetten,wat je in je leven wil zal je krijgen.

Groetjes,

Anaissa

• Ester

Hey allemaal,

Ik heb van de week een bericht geplaatst, maar het staat er helemaal niet op zie ik…:S

Monique en Anaissa.. van harte gefeliciteerd!! Wat een geweldig nieuws! Ik wens jullie alle geluk!

Ik heb ook een nieuwtje.. ben zwanger van de tweede!!! Zit niet echt op een roze wolk, want ik heb in september al een miskraam gehad en nu ook een aantal keer bloedingen.Ben echter toch alweer ruim 12 weken zwanger en alle (6!) echo's waren goed..:)

Ik was erg bang dat ik door die diepe conisatie niet meer zwanger kon worden of blijven.. en helemaal gerust ben ik nog niet, want nu moet ik vaak op controle om te kijken of mijn baarmoederhals het wel houdt (heb bijna geen baarmoederhals meer, net als bij trachelectomie).

Anaissa, had ik dat geweten.. ik ben net terug uit Curacao en heb zelfs daar een echo gehad i.v.m. bloedverlies. Ik was er tot 22 december.. Jammer!! Maar ik ben dol op Curacao dus ga zeker nog terug, was ook mijn tweede keer al.

Gerda, goed om te horen dat de uitslagen goed zijn, maar wat vreemd dat ze niet sneller gaan “helpen”. Bij mij was na de conisatie al meteen iui aangeboden als het binnen zes maanden niet zou lukken.. waarom jij dan zo lang wachten? Ik ga voor je duimen dat jullie snel in verwachting raken! Ik weet niet of je al wat hulpmiddelen hanteert, maar temperaturen en de persona hebben mij uitstekend geholpen!

De andere dames ook veel succes gewenst, ik merk ook dat door zo'n zwangerschap het hele baarmoederhalskanker wat op de achtergrond raakt en dat is best fijn! Komt waarschijnlijk ook door de goede uitslagen die ik heb gehad. Nu ben ik alleen even uit de molen en dat vind ik dan wel weer eng. Volgend jaar pas weer uitstrijkje..

Tot lees!

Liefs Ester

• Irene

Anaissa je bent een superoptimist, fijn om te horen dat jij er vertrouwen in hebt dat het ons allemaal nog gegeven is het zwanger worden. En Esther van harte hoor met de zwangerschap, heel pijnlijk DAT je eerst een miskraam hebt gehad maar nu al 12 weken DAT klinkt toch beter. Wel een bak DAT je net terug bent van Curacao zeg!

Ik ben vrijdag weer in Nijmegen geweest en alles ziet er in ieder GEVAL rustig uit. De uitslag van het uitstrijkje krijg ik pas over 2 weken maar op het Zich was het dus rustig. De maandag ervoor wel een erg vervelende inwendige echo gehad, was de biometriste nog lomper dan de vorige keer en het blijkt Dus dat ze te hard op het littekenweefsel heeft zitten duwen en dat is gevoelig. De pijn is nu wel weg maar ik heb er dagen last van gehad. Deze cyclus slaan we maar even over wat onderzoeken betreft. Ik lees DAT temperaturen ook goed kan werken En dat andere zegt me niks maar ik heb wel een keer zo'n thuistest gedaan voor het bepalen van de LH piek.

Gerda Jammer dat we elkaar mis zijn gelopen volgende keer beter. We duimen weer verder voor iedereen en voor de jonge moeders is het hopelijk nu genieten geblazen!

Liefs en tot de volgende keer IRene

• Anaissa

Hi Ester,

Dankje wel en gefelisiteerd met je tweede. Jammer dat je al hier was maar volgende keer laat me weten. Ik denk al over een tweede kind want ik heb twee dochters van 16 en 14 jaar en de zoontje nu en ik wil niet dat hij alleen blijft.

Doe het rustig aan en alles komt goed.

Groetjes,

Anaissa

• Gerda

Hey allemaal,

Ester, wat fijn dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Wat naar van die bloedingen maar gelukkig zijn de echo's goed. Ik duim voor je!

Grappig dat je net terug bent uit Curacao!

Anaissa, je bent echt super optimistisch, ik hoop dat het uitkomt!

Irene, ik las je mail toen ik alweer terug was uit Nijmegen, balen maar ik was er ook al om 09.00, pff, erg vroeg zeg! Ik moet de komende tijd regelmatig naar Nijmegen dus we moeten elkaar zeker een x kunnen treffen. Wanneer is je vlgd afspraak? Wat naar weer v je dat die inwendige echo zo lomp ging, wel goed denk ik om ff rust te nemen! Ik temperatuur niet meer maar doe ovulatietesten, nadeel dat ze een beetje duur zijn maar je moet er wat voor over hebben..

Mijn controle vrijdag was vooral prettig, een leuk en goed gesprek gevoerd. Hij heeft nog ruim de tijd genomen om fertiliteitstraject te bespreken. En ja Ester, hij vindt 2-3 jaar zelf proberen ook wat ruim gesteld. Voorstel van hem is dan ook om de kijkoperatie af te w8en en dan te kijken welke stappen er kunnen worden genomen, waarschijnlijk dan wel iui. Verder heb ik een bloedbad aangericht, het mindere deel van de controle.., ik bloed weer helemaal leeg ofzo. Moest pas over 5/6 dgn ongesteld worden maar als je er maar naar kijkt en laat staan eraan komt dan bloed het als een gek. Had natuurlijk maandag ook al een inwendig onderzoek gehad wat zo zijn bloedsporen naliet! Arts vond wel dat ik veel vervelende dingen heb overgehouden van de operatie, bloedingen, opening moeilijk traceerbaar plus dat het aan de krappe kant is en dan nog het baarmoederslijmvlies wat naar buiten komt. Al deze dingen werken niet echt mee om zwanger te worden volgens hem. 1 ding kan, maar 3.. Maar goed de baarmoedermond wordt tijdens de operatie opgerekt dus dan is dat probleem over. Hoe gaat dat bloeden nu bij jou??

Verder heeft hij weer een scan aangevraagd, tja dat gaat dus ook gewoon nog ff door, hij wil het goed in de gaten houden. Dat is natuurlijk prettig maar w8en op de uitslag van een scan vind ik altijd killing. Krijg over 3 wkn uitslag van het uitstrijkje. We waren allebei vergeten om hiervoor een afspraak te maken, haha, ltr dus nog maar gedaan en er maar ruim de tijd aangegeven.

Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat!

Liefs, Gerda

• Anna1961

Hallo Monique,

Ik kom eigenlijk niet zo vaak op dit prikbord, maar je had ook al eens gepost volgens mij op het forum van Olijf. Ik was zo benieuwd hoe het met je was gegaan en ik lees dat je een zoontje hebt gekregen!!!! Wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd met dit wonder. Geniet er van, met volle teugen!

Anna

• Irene

Hoi daar,

ook ik had een erg lang bericht getypt maar dat is om wat voor reden dan ook niet geplaatst. Ga maar niet alles herhalen, wat ik nog maar kort aan Monique, Anaissa en Jolanda wilde vragen is van jullie op de natuurlijke Manier zwanger zijn geworden. Ben even in mijn geheugen jullie verhalen kwijt. Wij komen in aanmerking voor IUI maar proberen het natuurlijk ook gewoon! We zijn Echter de jongste niet meer vandaar mijn vraag.

Geniet van de baby'tjes en tot horens!

Liefs Irene