hoihoi Jolanda…
Ikzat er altijd op onder de naam natus,misschien wel bekend.
Ik wil je ff sterkte wensen met het verwerken.Dat je emotioneel eronder bent vind ik niet raar.
Ik ben erg blij voor je dat je er na 5 jaar nog mag zijn.
2 jongens die ik kende de oudste 26 en de jongste 15,die allebei al wel een paar jaar tegen deze ziekte aan het vechten waren,zijn helaas overleden afgelopen 5 weken.Een anders soort kanker,maar toch heel erg aangrijpend.
Daarom ben ik altijd superblij voor iedereen die dit wel heeft overwonnen,of bij wie een verkeerde pap geconstateerd is en het weer goed is.
Toch laat ook dat je niet meer los.
Ik had 3b,cin3,verwijderdt,snijranden niet schoon,later 3 keer wel pap 1.Nu klachten in zij,afscheiding,rechter eierstok verdikking tussenbloedingen en contactbloedingen,2 keer amper menstruatie,gister echo gehad,morgen uitslag,binnenkort uitslag uitstrijk die de arts toch nodig vond.
Nu probeer ik te denken,misschien is dat van de baarmoeder wel toevallig,en komen die tussenbloedingen wel omdat de menstruatie niet goed op gang komt?en misschien heb ik wel gewoon een niersteen???
omdat ik mijn blaas vol voel lopen met urine steeds,hoe voller hoe meer pijn,maar geen bacterien in urine en niet zwanger,alles getest.
Toch is die angst er ook wel een beetje maar wil niet naar mijn familie erover praten,dat het ook wel eens wat anders kon zijn?ken zoveel mensen die er niet meer zijn door kanker,waarom zou ik (weer) overgeslagen worden.
Misschien hebben ze wel wat over het hoofd gezien al die tijd?
Dus ik ga zo maar onder de wol,tv digitaal mee naar boven en tv kijken tot ik slaap.
Hebben jullie dat ook na een verkeerde pap of na kanker overwonnen te hebben,toch die angst die nooit meer lijkt weg te gaan?
Nogmaals Jolanda,ik ben superblij voor jou en het is ook allemaal niet niks geweest en 5 jaar is ook zeker een mijlpaal wat dit betrefdt,een goed teken.
Fijne feestdagen en geniet ervan,liefs natus