Hallo meiden!
Hoe gaat het ermee?
Hier is alles weer prima! Een heftig weekje achter de rug! Vorige week heeft onze dochter 2 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ze het heel erg benauwd had. Echt heel akelig om te zien. gelukkig mocht ik in het ziekenhuis bij haar blijven. Nu is alles weer prima, als je dr rond ziet rennen zou je niet zeggen dat ze er vorige week zo vervelend aan toe was!
Door dit hele gebeuren is mijn controle in Nijmegen verschoven van vorige week vrijdag naar afgelopen maandag. Gelukkig kon het zo snel!
Er is weer inwendig onderzoek gedaan, dit zag er allemaal goed uit. En een uitstrijke gemaakt daar krijg ik over 2 weken de uitslag van. We hebben een heel gesprek gehad over mijn buikijn. Dit wordt hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door littekenweefsel wat er in die regio natuurlijk volop aanwezig is. van de trachelectomie en van de keizersnede. Heel erg balen natuurlijk want daar is niets aan te doen. e gynaecoloog had nog wel als optie een paar maanden de pil te gaan gebruiken omdat dan alles in mijn baarmoeder natuurlijk tot rust komt. maar ja dat is dus nu juist niet de bedoeling…! Verder is dan de enige optie om pijnstillers te gebruiken de gynaecoloog heeft met verzekerd dat dat echt geen kwaad kan.
Monique wat spannend zeg dat er misschien toch hechtingen geplaatst moeten worden, als ik het zo hoor van je is er bij jou idd meer weggehaald als bij mij. Bij mij zit er zelfs nog 5 mm van de baarmoerderhals. En van de baarmoeder zelf hebben ze niets weg hoeven te halen. Ik duim echt voor je dat het allemaal goed verloopt! Hopelijk kun je wel nog genieten van je zwangerschap en ben je niet alleen maar bezig met de risico's.
Gerda hoe was je vakantie? Lekker genoten?!
Ester het blijft idd altijd spannend, ik voel het echt dat mijn lichaam me destijds in de steek heeft gelaten dus waarom zou dan niet nog n keer kunnen gebeuren? Vooral de weken vlak voor mijn controles zijn slopend dan sta je weer heel erg stil wat er geweest is.
We moeten het er toch mee doen en als er dan weer een goede uitslag is daar op vertrouwen! Moeilijk moeilijk…!
nou meiden tot gauw!
liefs Jolanda
e