Hallo dames,
Monique, wat fijn dat de echo goed was. Wel spannend hoe het nu allemaal gaat verlopen. Ben benieuwd wat ze in het UMC gaan doen en wat ze erover zeggen. Of het hetzelfde verhaal is wat de gyn. vertelt of dat het een wat ander verhaal wordt. Ik begrijp dat je nu bij een gyn. bent in je omgeving en niet in Utrecht. Je blijft ook onder controle in het UMC of is dit eenmalig vanwege de hechtingen?
Ik ben ook blij dat Jolanda heeft gereageerd, het lijkt me voor jou heel fijn dat je haar wat vragen kunt stellen. Het is toch een bijzondere zwangerschap dus is het fijn om met iemand te kletsen die hetzelfde heeft meegemaakt.
Ga je nu ook al stoppen met fietsen of ben je daar nog niet uit? Wel eng allemaal wat de gyn. vertelt, je mag niet veel meer. Heb je net je conditie weer wat opgebouwd kun je weer een tijdje weinig doen maar dit is met een betere reden dan de vorige x dus dat scheelt denk ik wel. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat en wat ze in het UMC erover zeggen. Denk veel aan je!
Even wat over mezelf.., ik heb weer een goede uitslag gekregen, mijn uitstrijkje was een pap 1 dus dat is helemaal goed! Heb vrijdag een scan gehad en daar krijg ik de 17e de uitslag van. Als dit ook goed is dan krijg ik wel weer wat meer vertrouwen. Ben dan, als het goed is, ook van de scans af en dat scheelt een hoop angst. De dag van de uitslag vind ik echt zenuwslopend. Ik krijg de scans idd nog voor de uitzaaiing destijds in de lymfevaten. Nu is het jaar bijna voorbij en dan wordt het risico beduidend minder.
Irene, wat fijn dat je uitslag goed was! En ook heel prettig dat je aan de slag mag, haha, ik ken die uitspraak nog! Ik hoop dat het bloeden bij jou voor de menstruatie nu afgelopen is. Bij mij heeft het wel wat geholpen, ik heb geen 8 dagen van tevoren bloedverlies meer, het zijn er nu 4 geworden. Nog niet helemaal in orde dus. Nouja, kost misschien ook weer tijd. Lekker voor je dat je binnenkort op vakantie gaat, heel veel plezier en je hebt dan veel tijd om aan de slag te gaan.. Ik hoop met je mee!
Jolanda, goed om weer van je te horen. Ik begrijp dat je 2 jaar na de trachelectomie zwanger bent geworden. Op de gewone manier en niet met behulp van?
Spannend dat je het nu weer gaat proberen, het is idd niet meer vanzelfsprekend.
Ester, hoe gaat het met jou??
Tot snel allemaal,
Gr. Gerda