Hallo dames,
Monique, goed om te horen dat het inwendig onderzoek er goed uitzag. Wel vervelend dat er nu een scan moet worden gemaakt, ben het met Ester eens dat de problemen er al langer waren dus dat die scan ook wel eerder had gekund maar goed.. Heel erg dat je nu een panty moet dragen en dat de verpleegkundige zegt dat het nooit meer over gaat. Is dat echt zo..?? Ik ga de artikelen van Ester nog maar eens bestuderen. Naar dat je nu overal rekening mee moet houden qua sporten, zonnen, etc.
Heb je al afspraken gehad voor lymfedrainage en bekkentherapeut?
W.b. zwanger worden zou ik heel graag meer horen van Bas, goed om uit de eerste hand te horen dat de mogelijkheid er gewoon is!
Als ik goed reken kun jij in sept. dus doorverwezen worden naar een fertiliteitsarts, laten we hopen dat dit niet nodig is, maar het is wel een fijn idee dat je niet tot in het oneindige het zelf moet blijven proberen! Ik moet er langer de tijd voor nemen, zo ongeveer tot het eind van het jaar. Dit i.v.m. mijn leeftijd en omdat alles er goed uitziet.
Monique, ik wil je veel sterkte wensen de 7e en met het wachten op de uitslagen, ook nog van je uitstrijkje. Laat snel weten wat de uitslag is!
Ester, wanneer moet jij weer voor controles? Ik begreep dat je af en toe een scan moet en dat het nog de vraag is wat voor scan.. Goed om te lezen dat je een kind hebt, dat lijkt me een rustig idee geven, zelfde geldt voor Irene. Maar ik snap heel goed dat jullie allebei nog een kind willen. Hebben jullie hiervoor al groen licht of staan jullie nog in de wacht..?
Irene, het cyclusprobleem herken ik. Na de operatie was het bij mij goed, de eerste 2/3 keer. De laatste tijd is het te vergelijken met wat jij beschrijft. Ik heb zo'n 8 dagen licht bloedverlies, meestal oud bloed en vervolgens begint mijn ongesteldheid. Ik heb me hier ook enorme zorgen over gemaakt en tot vervelens toe tegen de arts hierover geklaagd. Het schijnt niet erg te zijn, het heeft tijd nodig om weer normaal te worden. Je kunt, als je het niet vertrouwt, altijd even bellen met je arts natuurlijk. Hij kan beter uitleggen waarom dit gebeurt.
Voor iedereen veel sterkte en tot snel maar weer!
Liefs, Gerda