Na pap 3b meestal cin III?

  • Adrienne

    Kan zijn dat je spiraal de oorzaak is van het heftige bloeden, ben benieuwd nadat je bent geweest. Success hoor!!

    Ik lees het wel.

    Groetjes Adrienne

  • Adrienne

    Nicolette, wat spannend, laat je het weten?

  • Nicolette

    Hallo allemaal,

    Nou, net terug van het ziekenhuis en de uitslag was goed!

    Er was niks meer te zien in de baarmoeder. Waarschijnlijk is het een verkalking of een bloedstolseltje geweest.

    De bloedingen en de buikpijn hebben waarschijnlijk te maken met de atrofie (dus slijmvlies in de baarmoeder) en niks met de pap 3b. Dat is een toevalsbevindig geweest zei de gyn.

    Nu over 4 maanden een uitstrijkje ter controle. Dus voorlopig even geen ziekenhuisbezoeken.

    Groetjes,

    Nicolette

  • Nicolette

    Hallo Natus,

    Heel vervelend hoor voor je allemaal.

    Veel sterkte morgen en wat fijn dat je moeder met je mee gaat.

    Groetjes,

    Nicolette

  • Adrienne

    TOP joh! zo zie maar weer, gelukkig dat er ook toevalligheden zijn he na zo lang wachten! heerlijk voor je!!!!!!

  • natasja

    Hoihoi…

    Nou, super van het goede nieuws.

    Even geen spanningen hierover voor jou,zet het lekker van je af en ik hoop dat wij dat binnenkort ook kunnen dan zijn het blije feestdagen in 2008 voor ons.

    Ben oprecht blij voor je,gooi het lekker naast je neer.

    Over het spiraal,ja kan ook wel dat dat de oorzaak is,mijn buik blijft maar krampen,misschien wil mijn lichaam het er wel uitwerken,ik laat hem zowiezo verwijderen dan morgen.

    Het blijft toch iets niet natuurlijks en dan maar hopen dat ik gauw zekerheid krijg.

    liefs natasja.

  • petra

    Hoi allemaal

    Nou vanmiddag ben ik er geweest.

    Ze heeft met de coloscopie gekeken en zag niets wat er verkeerd uitzag.

    Ze vertelde dat ze wat dieper ging kijken en zag toen een klein stukje zitten dit heeft ze eruit gehaald en dat is op kweek gezet.Op 2 december wordt ik ‘s morgens gebeld voor de uitslag als die goed is dan weer over 3 maanden terug en is het niet goed dan moet ik s’middags weer terug voor een liscexie(althans dat denkt ze)

    Mocht het nou echt niet goed zijn dan gaat ze een afspraak maken voor een operatie en wordt er iets anders gedaan.Wat weet ik ook niet.

    Maar ze vermoede dat dat niet nodig zou zijn.

    Nou hoop ik dat ze daar nu eens gelijk in heeft maar we moeten nu nog even een paar weekjes wachten en dan horen we het wel weer.

    Nicolette super goed nieuws voor je Gelukkig he dat he allemaal goed is en nu even rust voor je.

    Natasja veel sterkte morgen meid, we zullen voor je duimen.

    Groetjes Petra

  • Nicolette

    Hoi Petra,

    Bij mij zat het ook een stuk dieper dus dat zegt gelukkig niks over

    goed of slecht.

    Op naar 2 december dan maar hè. Ik hoop dat het voor jou en alle anderen ook goed uitpakt.

    Sterkte hoor. Het wachten is vreselijk.

    Ik hoop op goede berichten van jullie en zal het volgen.

    Zelf moet ik 6 maart weer voor een uitstrijkje.

    Groetjes,

    Nicolette

  • natasja

    Hoihoi…

    Nou,petra da`s nog even spannend dus.

    Ik krijg 3 december de uitslag.

    Ze heeft toch een uitstrijkje gedaan,omdat het nu anders onderzocht wordt???

    Nou,ja,ze zei dat in het ergste geval het uitstrijkje niet beoordeelbaar wordt bevonden maar dan kan ik alsnog wel een nieuwe laten doen.

    Ik heb ook een echo gehad,het spiraal zat goed,maar ik heb hem er toch uit laten halen en het krampen is ook weg nu.

    De gyn. zei ook wel,het blijft een vreemd voorwerp in je lichaam en iedereen reageert er anders op en ik had al eerder ongeveer 7 jaar terug een spiraal gehad en dat was ook op het laatst veel bloeden toen heb ik hem er na 8 maand ellende er uit laten halen en nu ging het 5 maanden prima tot nu,nou,ja weg ermee.

    Ik had ook erg dik en veel baarmoederslijmvlies,maar door het gebruik van de pil waar ik onlangs mee begonnen was werd dat wel minder,maar daarom kon ik ook zo bloeden.

    Nou,ik voel me alweer veel beter en opgeluchter het was erg positief.

    Ze zij dat het er ook goed uitzag zo op het eerste gezicht en als de uitslag goed is dan hoef ik pas volgend jaar juni terug te komen,nou heerlijk toch?

    Ik weet dat je niet in je lichaam kunt kijken,maar heb er een goed gevoel over.

    Nou en nu nog even die 2 weken afwachten he?

    Voor Petra dus nog spannender,nou meid ik blijf je volgen hoor en laat mijn uitslag hier ook horen en jij en Nicolette en de rest heel erg bedankt voor de steunende woorden,ja…samen dragen maakt je sterker he?Ik ging gisteravond om 23.00 op bed en om 2.30 was ik nog wakker…hoezzo niet ``on``bewust zenuwachtig…nou,wat zal ik slapen straks en ik hoop jullie ook dikke knuffel van natasja

  • Adrienne

    Natus,

    Mooi dus, spiraal eruit gehaald, goed plan dus, fijn voor je dat je je weer beter voelt.Op naar de uistlag weer.

    Groetjes,

    Adrienne