Na pap 3b meestal cin III?

  • Nicolette

    Hallo Sandra,

    Ik weet nog niet of ze op het virus testen.

    Ik zal het morgen vragen.

    Ik snap het (net als zovelen anderen) wat je voelt. Een klein kindje en zo…

    Niet dat het voor andere mensen zonder kinderen niet erg is. Wellicht zelfs erger.

    Ik wens jou ook veel sterkte over 10 dagen. Laat het weten!

    Groeten,

    Nicolette

  • petra

    Hoi allemaal,

    Nicolette hoe was je uitslag????

    Hopelijk laat je het nog weten vandaag want hoe stom het misschien klinkt ik zit vandaag toch wel aan je te denken.

    Raar eigelijk hé,iemand die je helemaal niet kent maar toch meeleeft met hetgeen wat ze moeten doormaken.

    Groetjes Petra

  • Nicolette

    Hoi allemaal,

    Nou de uitslag was goed!

    Precies om 10.00 uur was ik aan de beurt en het eerste wat ze zei was dat het een goede uitslag was met een cin 1. Het is dus mogelijk, een pap 3b en een cin1.

    Hé hé, wat waren we opgelucht. Nu nog op naar de 18e om te kijken wat de waterecho brengt voor nieuws, maar voorlopig heb ik 1 stap overwonnen.

    Petra, moest mij nu ook de 18e naar de gyn.?

    Lief dat je aan me gedacht hebt, wie weet heeft het wel geholpen;-)

    Ik moest ook steeds voortdurend denken aan iedereen waarvan ik de verhalen gelezen heb. Je leeft toch mee.

    Voor iedereen die nog op een uitslag wacht of een behandeling moet ondergaan:

    veel sterkte. Houd ons op de hoogte.

    Groetjes,

    Nicolette

  • petra

    Nicolette,

    SUPER………….

    Keigoed nieuws.

    En inderdaad op naar het volgende goede nieuws.

    Gaan ze nu nog iets doen of moet je nu weer een half jaar wachten voor je vervolguitstrijkje??

    En inderdaad ik moet 18 november weer terug ik had wel pap 3b met cin3 en wat ze gaan doen weet ik niet maar ik hoop dat ze meteen weer een lisexie doen zodat het maar weer gebeurt kan zijn.

    Groetjes Petra

  • Nicolette

    Hoi Petra,

    Over een half jaar krijg ik weer een uitstrijkje en dan maar weer kijken wat het brengt.

    Ik wens je veel succes as. dinsdag, ook ik moet weer voor de waterecho.

    Ik ben benieuwd wat ze bij de behandeling zal gaan worden.

    Het is vreselijk spannend, dat begrijp ik.

    Ik zal aan je denken! En…veel sterkte toegewenst in deze moelijke tijd. Hou je taai.

    Lieve groeten,

    Nicolette

  • Adrienne

    Hoi Nicolette,

    Ik las je berichtje dat het goed nieuws was maar ben toch een beetje verbaasd eigenlijk waarom je pas over een half jaar moet terugkomen en geen behandeling krijgt? of heb je dat niet gevraagd, was nieuwsgierig!

    Groetjes, Adrienne

  • Adrienne

    sorry Nicolette! je had al een lis gehad ;-)! dus mijn vraag over behandeling is overbodig natuurlijk!!

    Ik mag a.s maandag voor eerste uitstrijkje na mijn lis in juni, ben ook best zenuwachtig weer.

    Succes verder!!

  • Nicolette

    Hallo Adrienne,

    Ik kan me goed voorstellen dat je nerveus bent voor de uitslag.

    De dagen ervoor zijn vreselijk!

    Hopelijk is de uitslag voor jou ook goed!

    Ik zal voor je duimen, sterkte hoor.

    Groetjes,

    Nicolette

  • petra

    Even van mijn afschrijven hoor…

    Ik ben zo zenuwachtig,het wordt met de dag erger…

    IK heb nu sinds een paar dagen zo'n vervelend zeurende buikpijn.

    Als het maar geen voorteken is van dat het niet goed is!!!

    Het zullen wel spanningen zijn hoop ik.

    Nog 5 dagen en dan weten we hopelijk meer maar ze kunnen nog niets zeggen natuurlijk, want ze zal eerst gaan kijken iets afnemen, en dan moet alles nog op kweek worden gezet en dan weer 3 weken wachten.

    Wat een ellende zeg,de dagen kruipen voorbij.

    Ik heb af en toe het gevoel dat je het allemaal niet meer kunt bolwerken.

    Wat erg hé dat ik zo denk maar het is niet anders ben een ongelovige stresskip.

    Altijd al geweest hoor bij het minste geringste schiet ik in de stress.

    Dank je voor het lezen en we schrijven wel weer

    Petra

  • Nicolette

    Hoi Petra,

    Vooral van je afschrijven hoor. Hopelijk helpt het. Ik was ook zo zenuwachtig (en nog voor de komende week).

    Hou het vol, het is moeilijk.

    Ik kan me niet voorstellen dat de buikpijn er iets mee te maken heeft. Ik heb ook buikpijn gehad en een paar dagen terug had ik het weer. Ik vertelde de gyn. dit en zij zei dat een verkeerde uitslag zoals ik die had gepaard gaat met buikpijn.

    Maar ja, dat was in mijn geval. (Bij mij kan het te maken hebben met wat er nog in mijn baarmoeder zit).

    Maar, als je zo nerveus bent, probeer dan de afspraak te vervroegen en zeg erbij dat je buikpijn hebt.

    Heel veel sterkte hoor, ik leef met je mee.

    Groetjes,

    Nicolette