Na pap 3b meestal cin III?

  • Adrienne

    Heb je niet buikpijn van de stress? dat kan natuurlijk ook. Of je gaat er op focussen dat je buikpijn hebt en krijgt, ik weet het ook niet, ik had het ook het weekend van oh ik voel wat, zal het….ik moet maandag voor uistrijkje dus ik heb het ook hoor. Ga afleiding zoeken!!

  • sandra

    ik begrijp je wel hoor, vorige week hebben ze bij mij ook ‘fout’ weefsel weggeschraapt en je hoeft ‘maar’2 weken te wachten op de uitslag. Lange weken zijn het inderdaad, maar ja positief blijven hoor!!!! ik moet 20 november voor de uitslag. Had pap3b met ernstige dysplasie. spannend hoor.

    groetjes sandra

  • sandra

    hoi nicolet,

    gefeliciteerd met de goede uitslag en hopelijk is je echo straks ook in orde. Wel een heftige tijd he dat afwachten?

    ik moet nog een weekje wachten en dan de uitslag.

    groetjes sandra

  • petra

    Hoi Sandra en Nicolette,

    Dank je dat ik hier even mag zeuren..

    Sandra jij zit dus in het zelfde schuitje ook pap3b met cin3.

    Wat hebben ze nu tegen jou gezegd toen je weer op controle moest komen?

    Ze moeten het toch ook wel een beetje met het blote oog kunnen zien of het echt foute boel is of niet??

    En wij Nicolette, wij mogen lekker de 18e al weer met de billen bloot(HAHA)

    En jij Sandra dus 2 dagen erna wel spannend hoor.

    En natuurlijk weet ik wel dat je positief moet blijven maar dat is soms toch wel echt moeilijk hoor.

    En het ergste van alles is die weken wachten…

    Waarom is er niet gewoon meteen plek bij de gyn. als er zoiets aan de hand is,

    ze horen toch ook wel van de “patienten” dat het wachten een verschrikkelijke rot periode is.

    Ik sluit af want mijn kleine vent moet naar de peuterspeelzaal.

    En ook die merkt dat er wat aan de hand is hoor,je bent toch sneller uit je humeur

    en een beetje kortaf.Je doet dit niet bewust maar toch.

    Lieve groeten

    Petra

  • Nicolette

    Hoi Adrienne,

    Ik wilde je nog even heel veel succes wensen en veel sterkte morgen!

    Snap dat je nerveus bent hoor. Ik hoop een goed bericht van je te lezen een dezer dagen! Ik zal aan je denken.

    Groeten,

    Nicolette

  • petra

    Hoi Adrienne,

    Heel veel sterkte en succes me je uitstrijkje morgen en hopelijk een goede uitslag voor je.We zullen voor je duimen.

    groetjes Petra

  • Adrienne

    Petra, Nicolette,

    Dank jullie wel, ben al weer terug, gewoon uitstrijkje, wordt 2 december gebeld voor de uitslag. Niet veel gevraagd verder, hij zei dat het er goed uitzag. Hoop dat de uitslag ook zo is.

    Groetjes en tot lezens!

  • petra

    Dit is weer gebeurd en nu op naar 2 december…….

  • Nicolette

    Hoi Petra en Adrienne,

    Adrienne, fijn dat het achter de rug is.

    Nu wij nog morgen.

    Ik geloof dat ik gelijk te horen krijg of hetgeen wat in miijn baarmoeder zit goed of slecht is. Althans, zo heb ik het begrepen.

    Petra, succes morgen.

    Groetjes,

    Nicolette

  • natasja

    Hoi Adrienne,mooi dat je het uitstrijkje weer gehad hebt en petra en nicolette,succes vandaag en als je het te laat leest,dan hoop ik dat het voor jullie meegevallen is.

    Ikzelf moet morgen,mar ik heb nu al 14 dagen heel erge menstruatiebloeding ik ben er gewoon naar van ik gebruik de ene super tampon na de andere en ben al tig keer doorgelekt.

    Ik had me er zo op ingesteld dat ik morgen mijn uitstrijkje krijg,maar nu kan dat niet doorgaan waarschijnlijk.

    Ik ga wel heen,mijn moeder gaat mee nadat ik gisteravond ruzie met mijn vriend had en die naar mijn moeder geweest is om te vragen of ze bij mij wilde kijken omdat ie niet het idee had dat het goed met mij ging,heb ik het ermet haar over gehad dat het me zo dwars zit dit nu weer en ze vroeg of ze mee moest gaan en dat doet ze nu.

    Waar het lange erge bloeden wegkomt ik heb geen idee,het is gewoon helderrood en ik heb ook buikpijn en pijn in mijn rug en voel me erg slap,neem al voedingssuplement vitamine totaal,en het werken (ik maak schoon erg hard werken ook nog)valt me deze week erg zwaar,nog 4 dagen,ik moet ook nog overwerken,kan me niet ziekmelden,nou..was deweek maar om.

    Maar ga morgen wel heen en kan ik het er met de Gyn. over hebben.

    Ik heb wel een spiraal 6 maanden geleden laten plaatsen bij mijn laatste uitstrijkje toen ie goed was maar nooit last mee gehad.

    Nou,het zal met mij wel weer in orde komen.ik duim voor jullie dat alles okee is en alles meegevallen is,dat hoop ik van harte en laat nog wel wat van me horen na morgen.

    fijne dag,liefs natasja oftewel natus