Hoi Adrienne,mooi dat je het uitstrijkje weer gehad hebt en petra en nicolette,succes vandaag en als je het te laat leest,dan hoop ik dat het voor jullie meegevallen is.
Ikzelf moet morgen,mar ik heb nu al 14 dagen heel erge menstruatiebloeding ik ben er gewoon naar van ik gebruik de ene super tampon na de andere en ben al tig keer doorgelekt.
Ik had me er zo op ingesteld dat ik morgen mijn uitstrijkje krijg,maar nu kan dat niet doorgaan waarschijnlijk.
Ik ga wel heen,mijn moeder gaat mee nadat ik gisteravond ruzie met mijn vriend had en die naar mijn moeder geweest is om te vragen of ze bij mij wilde kijken omdat ie niet het idee had dat het goed met mij ging,heb ik het ermet haar over gehad dat het me zo dwars zit dit nu weer en ze vroeg of ze mee moest gaan en dat doet ze nu.
Waar het lange erge bloeden wegkomt ik heb geen idee,het is gewoon helderrood en ik heb ook buikpijn en pijn in mijn rug en voel me erg slap,neem al voedingssuplement vitamine totaal,en het werken (ik maak schoon erg hard werken ook nog)valt me deze week erg zwaar,nog 4 dagen,ik moet ook nog overwerken,kan me niet ziekmelden,nou..was deweek maar om.
Maar ga morgen wel heen en kan ik het er met de Gyn. over hebben.
Ik heb wel een spiraal 6 maanden geleden laten plaatsen bij mijn laatste uitstrijkje toen ie goed was maar nooit last mee gehad.
Nou,het zal met mij wel weer in orde komen.ik duim voor jullie dat alles okee is en alles meegevallen is,dat hoop ik van harte en laat nog wel wat van me horen na morgen.
fijne dag,liefs natasja oftewel natus