tussentijds bloeding?na mn 2de uitsrijkje pap3a

  • corinne

    hallo allemaal!!

    ik heb 2 keer 3b gehad daana weer voor controle uitslag was 3a nu moet ik over 3 mnd weer een uitstrijkje laten doen en als het dan nietgoed is moet mijn baarmoeder er uit .

    wie heeft er zo een ervaring als ik en is je baarmoeder toen ook verwijdert?

    vriendelijke groet corinne

  • Sieg Heil

    Hahahhahahahahhahahaha

  • yvonne

    hoi

    ik heb ook na mijn uitslag van pap3b lllcin behandelingen gehad `waaronder het wegbranden van verkeerd weefsel,daarna was de uitslag 2b..moet je gerust zijn? ik niet, het is niet weg en het beangstigd je…voor de volgende keer,tussentijdse bloedingen blijven…..mijn voornemen is wel als ik eind van de maand weer een uitstrijkje krijg en de uitslag niet veranderd is,ik de baarmoeder laat verwijderen,nu kan ik er makkelijker over doen denk ik dan sommige anderen ,die een hele jonge leeftijd hebben.

    ik ben danwel niet oud,ik ben 46 maar heb zoiets van ik ben de trotse moeder van 4 kids.

    en wil nog heel lang van ze kunnen genieten,en niet door deze rotziekte mijn leven op het spel zetten ,en na die tijd moeten zeggen,had ik maar dit of dat gedaan.

    allemaal heel veel sterkte.

  • ilona

    hey hallo bij mij zelfde verhaal heb nu afgelopen maandag een lisexsisie gehad krijg 12 juli de uitslag ik wil dat ding eruit maar of dat me lukt kun je zoiets eisen ik wordt gek van onzekerheid konstant die gedachte straks heb ik het en heb ik uitzaaiingen wat dan kan ik me kleinkind nog meemaken erg he ben al blij dat ik in den haag binnen 1 1/2 week ben geholpen liep in alkmaar al 1 1/2 jaar daar deden ze zo makkelijk nu afwachten van uitslag ben echt bang groetjes 47 ilona heerhugowaard