tussentijds bloeding?na mn 2de uitsrijkje pap3a

  • Josje

    Dag Dien.

    Maak je niet onnodig ernstige zorgen.

    Meestal is een eenvoudige behandeling van de BMH voldoende om de onrustige cellen weg te halen.

    Groeten Josje

  • pricella

    hoi dien ,

    Tjeetje vervelend voor je …

    ik kan me je angst goed voorstellen .

    Bij mij is het dit jaar ook zo vergaan ook uitslag pap3b en 2 januari lag ik in ziekenhuis en 4 janauri werd ik 30 en ben mama van 2 dochters van 9 en bijna 6 .

    ik heb goed nieuws en slecht .

    het goede nieuws is dat met de juiste behandeling je je geen zorgen hoeft te maken ..ze gaan toch eerst kijken tot hoever het kanker is en of alles eruit moet .

    en het slechte nieuws is ik ben er het voorbeeld van normaal gata het niet zo snel bij baarmoederhalskanker … maar ik heb eerst operatie gehad daarna bleek dat ik al uitzaaaingen had naar lymfpklieren en heb toen ook nog 25 bestralingen gehad en 5 chemo …. en nu blijkt alles voor niks te zijn het is weer terug heb een tumor van ruim 4 cm in mn buik en nu kunnen ze me niet meer genezen ….

    niks meer aan te doen ….

    je ergste nachtmerrie word waarheid !!!

    wat ik er eigenlijk mee zeggen wil is dat ze baarmoederhalskanker vaak onderschatten en vooral als het om jonge vrouwen gaat meestal komen deze dingen pas voor op oudere leeftijd en bij mij dachten ze ook vanaf het begin dat het allemaal nog wel zou meevallen maar helaas ….

    ik hoop dat ze jou de juiste behandeling kunnen geven en dat je daarna weer gezond bent en wees niet bang voor alles wta er komen gaat je moet er alles aan doen weer beter te worden en geen risico te lopen !!! dikke knuf pricel

  • Daan

    Priscel heeft gelijk Dien.

    Wanneer iets niet goed aan voelt,altijd stappen ondernemen en je niet laten afschepen.

    Priscel,veel sterkte meid.

    We hopen dat er nog iets is om de ziekte te remmen,dat moet gewoon.

    Liefs,

    Daan en Josje

  • natasjha

    Hoi Pricella, ik heb al je verhalen gelezen en vraag me af hoe het met je moeder en oma is verlopen? Je vertelde dat hun ook al ervaring hadden met BMH kanker?

    En jou wens ik heel veel sterkte!!!!

  • Yvonne

    Hallo

    Ik weet niet of jullie al op de hoogte zijn, maar Pricella is 16 november j.l. overleden. Veel sterkte allemaal!

    Yvonne

  • Misha

    Hoi,

    Ik heb gister te horen gekregen dat de uitslag van mijn uitstrijkje niet goed is.Ik word dit jaar 30 en heb meteen een afspraak gemaakt toen ik die brief kreeg.Mijn uitslag is pap3b en ik moet 20 februari voor een onderzoek in het ziekenhuis.Ik zie er heel erg tegenop,omdat ik niet precies weet hoe zo'n onderzoek gaat.Of het ook erg pijn doet enzo.

    Ik herken wel heel veel in de verhalen die ik tot nu toe heb gelezen..over dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat het er goed uit zag.Dat deed ik ook niet echt,totdat ik nu deze verhalen lees.Zo komt het ineens heel dichtbij allemaal.Ik heb een zoontje van 3,5 jaar en ben alleenstaande moeder.

    Ik wens iedereen veel sterkte en kracht toe!!

    Liefs van MishaSoraya schreef:

    >

    >

    > Hallo allemaal,

    >

    > Allemaal heel veel sterkte toegewenst en hoop voor iedereen

    > een gezonde afloop!!

    > Ik heb nog niet alle berichten gelezen over dit onderwerp

    > maar sta meteen al stil bij jou verhaal Pricella, wat

    > vreselijk!!

    >

    > Hoe gaat het nu met je als ik vragen mag??

    >

    > Misschien een domme vraag, maar er is toch hopelijk wel een

    > manier om hier nog bovenop te komen??

    > Ik kan namelijk niet opmaken uit je bericht hoe je er voor

    > staat nu het niet onder controle te houden is betekent dat je

    > er geen medicatie of chemo therapie krijgt dan??

    >

    > Ik zal even kort uitleggen over mijn situatie:

    >

    > Heb vorige week ook de uitslag PAP3a gekregen + het HPV

    > virus en word Donderdag verder onderzocht.

    > In die 31 jaar ben ik misschien ooit 2 x in mn leven bij de

    > HA geweest voor een pil ofzo.

    >

    > De assistente dacht me waarschijnlijk een goed gevoel te

    > geven door te zeggen dat het er keurig uit zag, rustig,

    > schoon en me niet druk moest maken…

    > lief bedoelt natuurlijk maar met het blote oog is het niet te

    > zien wat je hebt natuurlijk en aangezien ik voor dat

    > uitstrijkje wel 3 of 4 x met de vaginale douche extra schoon

    > wou zijn! ;)

    >

    > Moet me dus ook absoluut geen zorgen maken zegt de dokter,

    > maarja, die weet niet dat ik toch al vrij lang (misschien wel

    > 2 jaar) met vage klachten rondloop?

    >

    > Had jij dat ook dat je achteraf gezien al klachten had maar

    > niet erg genoeg om ermee naar de dokter te gaan???

    > En zo ja, kan je me vertellen wat jouw klachten waren?

    >

    > Achteraf, nu ik dus deze sites als een GEK doorspit en meer

    > te weten ben gekomen over de vage klachten, symptomen en dat

    > soort dingen, had ik ook veel eerder moeten naar de HA moeten

    > gaan..

    >

    > Ik was de laatste dagen wat rustiger in m'n koppie maar nu ik

    > dit lees wat jij mee maakt nu…

    >

    > Sterkte, ik hoop het beste voor je…

    >

    > Groetjes Soraya

  • skydes

    Hallo allemaal,

    ik heb in december een lisexie gehad, omdat ik ook pap 3b had.

    6 weken na de operatie moest ik terug voor een uitstrijkje.

    Nu heb ik de uitslag gehad en heb ik nog steeds 3b.

    De dokter had dit nooit verwacht, maar nu gaan ze of een uitsnijding doen, dat is een grotere ingreep dan een lisexie, of mijn baarmoeder gaat eruit.

    Ik ben er hehoorlijk kapot van.

    Ik heb wel al 2 kinderen, dus denken de meeste, weg ermee, maar de wens van een 3e is er wel altijd geweest.

    Ik wilde mijn verhaal hier even kwijt, omdat ik het even van me af moest schrijven.

    Groetjes,

    Cindy

  • Priscilla

    Hoi allemnaal,

    Ook ik ben in december geopereerd een conolisatie, het kegelvormig stukje weghalen van de baarmoederhals, dit na een pap3a met een hoge factor of zoiets weet het niet meer, toen ik belde over de uitslag van na de operate vertelde de gyneacoloog dat ze verbaasd was over de uitslag, het was heftiger dan dat ze verwacht had, maar alles zou nu wel weg moeten zijn………….

    Heb twee weken geleden een uitstrijkje laten doen, het is nu pap3a, ik dacht echt dat ik nu pap1 zou hebben………jammer.

    Ik heb vanochtend gebeld met de assistent van de gyneacoloog, zei vertelde met dit, en ik kan rond 16:00 uur vandaag de gyneacoloog zelf spreken.

    Ik ben er behoorlijk van slag van, voel me vreselijk k.t, hebeen zoon van 10 jaar en een zoontje van 18 maanden……..

    Groetjes Priscilla

  • zuli

    hoi ik heb vandaag te horen gekregen deat ik pap3a heb ik maak me heel erg zorgen houd dit nou in dat ik kanker heb of kan krygen?

  • Ivo

    hallo,

    Ik heb afgelopen vrijdag het nieuws van mijn huisarts te horen gekregen en zat binnen een kwartier bij de gynacoloog,en wordt dinsdg al geopereerd.Uitslag was bij mij pap 3b,en mijn gynacoloog zei tegen me we kunnen dit geen week uitstellen,Je moet gelijk geholpen worden.Vindt het onwerkelijk allemaal,denk zelf aldoor maar dat ze het fout hebben ofzo,ik lees bijna overal dat de meesten na de eerste uitslag van pap3b nog een x een uitsrijkje moeten laten doen,terwijl ik al binnen een kwartier bij de gynacoloog zat ..