tussentijds bloeding?na mn 2de uitsrijkje pap3a

  • Josje

    Cindy……..wat een geweldig goed nieuws :)

    Ik ben ontzettend blij voor je,wat een goed nieuws kom je brengen.

    En zeker hartstikke goed,dat je in de gaten wordt gehouden Cindy.

    Groetjes van Josje :)

  • Josje

    Ik hoop ook zo ontzettend op goed nieuws van Priscella.

    Ik moet nog ruim twee weken wachten :( maar ik probeer er niet aan te denken zoveel,want je schiet er toch niets mee op.

    Ik ga maar gewoon leuke dingen doen.

    Groeten van Josje

  • cindy

    hey josje,

    bedankt voor je lieve reactie, waarop moet jij nu wachten ook op een uitslag van weefsel onderzoek of weer een andere uitslag? ik weet niet of je dat al ergens hebt opgeschreven maar kon het niet zo snel vinden, maar in ieder geval veel sterkte met het wachten erop.. want ik weet het dat valt niet mee..

    liefs cindy

  • janet

    hoi, mijn naam is janet en las jullie berichtjes, kwam hier toevallig op.

    bij mij is 2 weken geleden ook pap 3b geconstateerd en binnen een week hebben ze een ablatio gedaan. ik zit op uitslag te wachten. hadden jullie ook buikpijn nof na een week? zo'n trekkend gevoel?

    sterkte en lieve groet

  • joke

    hej janet

    ik heb 2 jaar geleden een uitstrijkeje gehad en socolpie ik ben hier ook aan geoppeerd nu 2 jaar later heb ik pap 3a en mn menstruatie verloopt niet zo als het moet

    ik had na het onder zoek toen wel last van mn buik maar dat had ik al een tijd

    voor de rest had ik na mn operatie natuurlijk wel een tijd last maar nu is het wel okay .geen pijn ofzo en geen trekkend gevoel …..

    en bij iedereen kan het ook verschillen

    geen mens is het ook het zelfde ik zelf heb echt een super hoge pijn grens

    dus ik loop ook altijd erg lang door met klachten en dat is ook niet goed.

    gelukkig ben ik wel erg blij dat de uitstrijkjes landelijk is en het heeft mij

    uiteindelijk geholpen

    ik wens je veel sterkte groetjes joke

  • joke

    hay cindy

    een beetje verlate reaktie maar ik ben erg druk heb nu ff tijd vandaar

    super goed nieuws zeg

    en goed dat ze je in de gaten houden ik mag in september weer

    een uit strijkje doen en ik hoop dat ie goed is ik maak me er nu nog niet druk om .

    ik zie het wel

    nou meis sterkte en hou je taai groetjes joke

  • pricella

    hoi cindy ,

    Wat een goed nieuws joh :-) heel fijn voor je !.

    Groetjes pricel .

  • pricella

    hai daar ,

    Ik denk dat je gewoon een reactie heb van het uitstrijkje .

    Je menstruatie kan natuurlijk ook anders gaan lopen na verloop van tijd dat het korter word enzo …

    Als je kort erna weer word tja dan zou ik het gewoon even in de gaten houden als het te vaak gaat gebeuren ff laten checken .

    En of baarmoederhalskanker te maken heeft met borst weet ik eigenlijk niet denk dat het vaker met toeval te maken heeft ….

    Maar als je iets niet vertrouwd kan je beter een keer te vaak naar je huisarts dan 1 keer te laat toch ???

    Veel succes groetjes pricel

  • Soraya

    Hallo allemaal,

    Allemaal heel veel sterkte toegewenst en hoop voor iedereen een gezonde afloop!!

    Ik heb nog niet alle berichten gelezen over dit onderwerp maar sta meteen al stil bij jou verhaal Pricella, wat vreselijk!!

    Hoe gaat het nu met je als ik vragen mag??

    Misschien een domme vraag, maar er is toch hopelijk wel een manier om hier nog bovenop te komen??

    Ik kan namelijk niet opmaken uit je bericht hoe je er voor staat nu het niet onder controle te houden is betekent dat je er geen medicatie of chemo therapie krijgt dan??

    Ik zal even kort uitleggen over mijn situatie:

    Heb vorige week ook de uitslag PAP3a gekregen + het HPV virus en word Donderdag verder onderzocht.

    In die 31 jaar ben ik misschien ooit 2 x in mn leven bij de HA geweest voor een pil ofzo.

    De assistente dacht me waarschijnlijk een goed gevoel te geven door te zeggen dat het er keurig uit zag, rustig, schoon en me niet druk moest maken…

    lief bedoelt natuurlijk maar met het blote oog is het niet te zien wat je hebt natuurlijk en aangezien ik voor dat uitstrijkje wel 3 of 4 x met de vaginale douche extra schoon wou zijn! ;)

    Moet me dus ook absoluut geen zorgen maken zegt de dokter, maarja, die weet niet dat ik toch al vrij lang (misschien wel 2 jaar) met vage klachten rondloop?

    Had jij dat ook dat je achteraf gezien al klachten had maar niet erg genoeg om ermee naar de dokter te gaan???

    En zo ja, kan je me vertellen wat jouw klachten waren?

    Achteraf, nu ik dus deze sites als een GEK doorspit en meer te weten ben gekomen over de vage klachten, symptomen en dat soort dingen, had ik ook veel eerder moeten naar de HA moeten gaan..

    Ik was de laatste dagen wat rustiger in m'n koppie maar nu ik dit lees wat jij mee maakt nu…

    Sterkte, ik hoop het beste voor je…

    Groetjes Soraya

  • Dien

    Ik werd gisteren 2 maal door mijn huisarts gebeld, terwijl ik op vakantie in Griekenland zat. Zij vertelde mij dat ze de uitslag van het bvo-onderzoek terug had en deze niet goed was. Pap 3B (celbeeld passend bij ernstige dysplasie).

    Over 2 weken kan ik terecht bij de gynaecologg in het OLVG in Amsterdam. Ik ben een beetje bang… Over 2 1/2 week word ik 30…