He hallo,
Nou pffff gelukkig ik kan weer ademhalen, de uitslag van afgelopen dinsdag was goed. Dus in het weefsel is niks bijzonders meer gevonden. De arts praatte niet in termen van PAP of CIN maar goed, goed is goed dat vertrouwen moet ik maar hebben! Ik kan weer even uitrusten en niét aan onderzoeken of uitslagen denken, hoef pas in januari terug dus dat is pas vólgend jaar klinkt goed. We weten allemaal hoe de spanning van onderzoeken op je inwerkt. En nu achteraf merk ik pas duidelijk hoe me dat de afgelopen 2 maanden weer heeft beïnvloed.
Gerda, ook voor jou even rust, weliswaar zonder zon. Alhoewel de afgelopen dagen best lekker nazomer weer waren. Maar die zijn weer voorbij, het regent inmiddels weer. Onze arts had me inderdaad wel verteld dat het bij jou niet zo heel verrassend was dat het ‘terug’ is gekomen maar toch. Ben blij voor je dat ze wel snel hebben gehandeld, keep the faith!
Het fertiliteitstraject staat bij ons in de ijskast, half januari zou ik weer een echo hebben om de eisprong te traceren maar toen begon de ellende bij mijn moeder. Exact op dezelfde dag als ik een uitstrijkje had in Nijmegen kreeg zij de genadeklapuitslag van een CT scan in Eindhoven. De maanden tot aan haar overlijden ben ik maar met 1 ding bezig geweest en dat was goed ook. Ik heb veel voor mijn ouders kunnen doen en dat nemen ze me niet meer af. Ik ben wel 41,5 inmiddels dus of het er nog van gaat komen is maar de vraag. Het ene moment heb ik daar vrede mee en denk ik dat mijn hormonen me ook wel met rust laten als het gaat om babywensen maar het andere moment voel ik het toch nog wel. Het verlangen naar zo’n klein menske helemaal van ons twee. Enfin we zien wel, het leven laat ons de laatste tijd vooral zien dat we niks moeten plannen of willen maar vooral alles maar een beetje moeten laten gebeuren. Go with the flow!
Meiden allemaal sterkte wederom met alle perikelen. Maar ook vooral genieten van de momenten van rust, de momenten dat onze ziekte er even niét is. Die momenten moeten we koesteren in volle aandacht en in het nu.
Liefs Irene