Hallo Katja,
Uit het feit dat het virus kans heeft gezien om zolang bij je te blijven blijkt dat je immuunsysteem niet goed werkt. Volgens de orthomoleculaire geneeskundige moet dit virus bij een gezond lichaam binnen een half jaar zijn opgeruimd.
Voor mijn immuunsysteem op te krikken heeft ze me Bio-Immunozyme Forte van het merk Biotics geadviseerd. Kost € 50,84 voor 90 tabletten. Inname: 2 x daags.
(ze heeft me weliswaar meerdere supplementen geadviseerd; maar ik denk niet dat jij deze op dit moment nodig hebt) Mocht je iets kopen t.b.v. je gezondheid bewaar dan de bonnetjes voor de Belastingdienst. Neen heb je, ja kun je krijgen.
Misschien is het raadzaam zelf een orthomoleculaire geneeskundige op te zoeken voor advies op maat. Ik ben door deze toestanden inmiddels alleenstaand, maar ik kan me voorstellen dat de partner ook deze druppels moet nemen daar hij dit virus ook bij zich draagt en kwijt moet zien te raken, anders blijft hij je besmetten. Wil je niet helemaal de zin op sex ontnemen; door oraal verkeer kan keelkanker ontstaan.
Dat je nu gevoeliger bent voor pijn is normaal. Door de onzekerheid en angst daalt de pijngrens.
Je hoeft me niet extra te bedanken. Is voor mij vanzelfsprekend.
Groetjes en geniet van het weekend,
Irene