slechte uitslag uitstrijkje

  • katjaake

    Wat erg voor je Irene… Hoe gaat het ondertussen met je? Zo zie je maar hoe dokters ook niet alwetend zijn.. Ik zal er morgen in ieder geval op aandringen ALLES goed te onderzoeken.

    Veel sterkte voor jou ook

    Groetjes

    Katja

  • Irene

    Bedankt voor je goede wensen.

    Het was niet zozeer de onwetendheid van de gynaecoloog als de onzorgvuldigheid waarmee werd onderzocht. Als aan de linkerkant een uitstrijkje wordt genomen moet niet aan de rechterkant weefsel worden weggenomen.

    Momenteel gaat het wel redelijk met me. Heb ontzettend veel jeuk in het bestraalde gebied en nog andere klachten welke tijdens de behandelingen zijn ontstaan. Voor deze bijwerkingen verwijst de oncologe me terug naar de huisarts; zegt dat zij er alleen is voor de kanker en de huisarts stuurt me weer door naar de oncologe met de mededeling dat zij niet over voldoende vakkennis beschikt. Nazorg is er absoluut niet en de patiënt laat men volledig in de kou staan.

    Ik had “het geluk” om tegen een virus aan te lopen dat langzaam groeiend is; helaas bestaat er ook snelgroeiende kanker en dan is het zaak om er héél snel bij te zijn.

    Hoop voor jou dat alles goed komt.

    Voor morgen veel succes; ik zal aan je denken en voor je duimen.

    Het is absoluut niet mijn bedoeling om je bang te maken; zorg echter dat je alert blijft.

    Groetjes,

    Irene

  • katjaake

    laatste berichtje voor ik straks naar de gynae vertrek. De angst is me echt om het hart geslagen en hoop dat het snel 18.30u is. Veel wijzer zal ik nog niet worden maar ik zou toch wel graag de Pap-uitslagen al weten… Moest dit even van me afschrijven.

    Groetjes

  • adrienne

    Katjaake, hoe is het gegaan???

  • Irene

    Hoop voor je dat het onderzoek is meegevallen; nu wachten op de uitslag.

  • katjaake

    Hoi iedereen

    De eerste uitslag was dus pap3 en dinsdag is dan weefsel weggenomen. Dit heeft eerlijk gezegd enorm veel pijn gedaan… Nu nog wat krampen maar het gaat. Morgen of maandag weet ik of een conisatie moet ondergaan. Als de biopsie nu geen afwijkingen geeft moet ik 3 maanden wachten voor volgend uitstrijkje, indien dat nog afwijkend is, gaat mijn gynae direct over tot conisatie. Hij neemt geen risico zegt hij omdat bij een biopsie niet altijd het ‘zieke’ weefsel wordt weggenomen. Dus ik hoop eerlijk gezegd dat ik nu geopereerd mag worden en niet nog eens 3 maanden moet wachten.

    De eerste momenten was ik van slag, nu gaat het beter al is het gedacht nooit leuk.

  • katjaake

    Nicole

    Mijn gynae zei me ook dat sommige bmhk'ers op 14 maanden tot het laatste stadium kunnen groeien. Hij heeft dit zelf al meegemaakt in zijn praktijk vertelde hij me. Dus ik kan er niet genoeg op aandringen om toch jaarlijks op controle te gaan. Anyway, ik voel me echt in veilige handen bij mijn dokter. Gelukkig maar.

    Groetjes

    Katja

  • Irene

    Hallo Katja,

    Mocht het zo zijn dat straks wordt geconstateerd dat je het HP-virus hebt opgelopen (is een zeer besmettelijke soa) kun je dit virus kwijtraken door de volgende druppels in te nemen. Deze zijn mij geadviseerd door een orthomoleculaire geneeskundige in overleg met een virusdeskundige.

    Elaps Balance van Pervital: 30 ml voor € 20,68. Inname 3 x daags, 15 minuten voor het eten, 5 druppels onder de tong druppelen (dit is de beste opname-plek) en even vermengen met speeksel.

    Dit voedingssupplement is een specifieke HP-virusdoder. 1 Flesje is genoeg; mag niet langer worden genomen!!!

    Als de Elaps Balance op is kan dit nog worden gevolgd door Viri Balance van Pervital: 30 ml voor € 20,68. Inname hetzelfde als de Elaps Balance. Dit ruimt andere soorten virussen op.

    Een betere drogist/vitaminewinkel/apotheek kan dit voor je bestellen; indien niet op voorraad aanwezig.

    Op een van je ingezonden stukjes waarin je vroeg hoe het momenteel met me ging heb ik niet volledig geantwoord: momenteel is de kanker weg en er zijn geen uitzaaiïngen. Hoef pas in januari a.s. terug op contrôle.

    Probeer positief te blijven, al is dat niet altijd even gemakkelijk.

    Je vroeg ook naar ervaringen m.b.t. pijn, maar dit is voor iedereen anders.

    Doet me deugd te lezen dat jouw gynaecoloog zorgvuldiger te werk gaat.

    Groetjes en sterkte,

    Irene

  • katjaake

    Hoi Irene

    Bedankt voor de tip met die druppels. Ik weet al sinds 2 jaar geleden dat ik besmet ben met het hpv-virus. Dus dat is geen nieuws :) maar die druppels ga ik zeker proberen.

    Blij te horen dat het nu de goede kant met je opgaat. Doe zo voort. En altijd positief blijven.

    De pijn, tja, heb een behoorlijke hoge pijngrens normaal, maar het nemen van de biopten heeft me toch de hoogte doen inschieten. Hopelijk hoef ik dit niet meer te doorstaan, althans niet zonder verdoving. Vandaag wacht ik in spanning af op het resultaat van de kweek. Zo niet, is het maandag, pffff…

    Ik laat hier zeker iets weten dan.

    Alvast bedankt en vele groetjes nog.

    Katja

  • marleen

    Laat je niets wijs maken over die druppels, een hpv virus kan niet door iets van buiten opgeruimd worden dit moet de je eigen lichaam doen of er moet medisch worden ingegrepen.

    Het is een hoop geld klopperij!