hoi allemaal.
het hpv virus krijg je normaal gesroken door je partner en zeer zelden is het ervelijk overgedragen. bij mij is dit hoogwaarschijnlijk door mijn partner, heb er eigenlijk niet over gevraagd.
ik was dus wel HPV postitief. bij de lisexcie hebben ze een groot en diep stuk weefsel verwijderd dus ook een deel van mijn servix. de gynocolog zei dit ook bij de lisexie behandeling. het besmet gebied zou te groot zijn en dat zouden ze dan toen verwijderd hebben.
dus nu eerst naar de anestesist en dan kijken we wel verder, de gynocoloog zei wel dat het onder narcose uitgevoerd zou worden omdat ik bij de lisexcie al complicaties waren (kortom mijn baarmoedermond verdoofde niet zelfs na 3 maal de normale dosering verdoving). en ze zijn bang dat ik hevig zal bloeden. wel zal het een dagbehandeling zijn als dit niet veranderd.
ik zie er echt tegen op omdat er tegen mij is gezegd dat de mijne een kwaadaardig virus is die snel groeit. elke erge ziekte die je op vroege leeftijd krijgt is eigenlijk kwaadaardig, ik ben nog maar 26. hopen dat ik geen uitzaaiingen krijg.
ik ben er niet bang voor en denk er niet constant aan, het leven gaan nou eenmaal door. ik ben sterk genoeg en zal dit ok wel aankunnen en het overwinnen.
ik heb 1 dochter van 4 en een zoon die volgende maand 3 wordt. zij zijn mijn alles en het steun om iedere dag op te staan krijg ik van hun en met steun van jullie. ik dank jullie hartelijk.
ik weet niet hoe het met mij zou zijn als ik deze website via google niet had gevonden en jullie mentale steun kreeg.
ik geen heel veel om jullie hou van jullie met het diepste van mijn hart kan ik zeggen dat ik er voor jullie klaar sta en dat ik weet dat jullie er ook voor mij en anderen zoals ons hier zijn.
velen knuffels sevda