Hai sevda,
Ik zat zo eens te lezen op het prikbord en ik las onderandere jouw berichtje. Als het goed is krijg je aankomende week de uitslag, ik hoop het allerbeste voor je. maar een ding durf ik je wel te zeggen, als ze echt al sinds februari denken dat je kanker hebt dan laten ze je geen twee maanden in spanning hoor, of je moet echt in een fout ziekenhuis zitten, maar dat kanik me haast niet voorstellen.
En vergeet niet dat ook als toch blijkt dat je echt kanker hebt dan is er in het begin stadium nog niet zo heel veel aan de hand en de kans dat je geneest is bijna volledig, dus maak je nou niet gelijk te sappel ( al snap ik precies wat je voelt hoor, dus eigenlijk wie ben ik om daar wat van te zeggen, maar het is goed bedoeld :o). Tenminste als je in de beginnende stadia zit. Ik wil je niet bang maken, maar zelf heb ik ook kanker, ben 31 ook veel te jong volgens de artsen. Maar het heeft geen zin om jezelf helemaal op te vreten van te voren, het woord kanker is niet meteen het einde hoor.
Als je je echt zit op te vreten kun je eventueel ff op mijn hyves kijken op de blog , die begint rond 24-10-07. misschien dat dat je weer een beetje opmontert. En ik wil benadrukken dat ik echt niet mijn verhaal zieliger of zo wil laten lijken, of weet ik veel hoe mensen dat zouden kunnen interpreteren, maar juist dat het hebben van Kanker niet altijd het einde is, soms is het een nieuw begin. Maar mensen zijn heel erg bang voor kanker alleen het woord al.
hoe dan ook wens ik je heel veel sterkte en kracht toe, en mocht je inderdaad kanker hebben, stap uit je angst en vind je kracht, daarmee kun je het aan ( en ik mag het zeggen believe me)
een dikke sterkteknuffel van Kat
p.s. mijn hyves is sapienijntje ursem, als foto een pino met het logo van de pinoclowns