Pap 3a en conisatie

  • brenda van den bos

    Hallo,

    Ik ben vandaag geholpen na een pap 3a uitslag en na bioptie een sin 3 te hebben gevonden.

    Conisatie noemen ze het geloof ik,ik vraag me af hoelang het herstel van deze ingreep kan gaan duren en wat ik nog kan verwachten.

    Groetjes brenda.

  • josje

    geen idee brenda,ik had een poliep,maar sterkte!

  • Brenda

    Hallo, anderhalve week na mijn conisatie voel ik me stuk beter. Vandaag ook niet meer bloeding en bijna geen pijn in mijn buik meer :-)

    Ma begin ik weer met werken en dinsdag de uitslag, spannend maar ik geniet van elke dag en blijf positief, dinsdag is pas dinsdag, ik kan er nu niks aan doen en ik ga ervan uit dat de uitslag goed is :-D

    Josje bedankt voor je reactie ;-)

    Brenda

  • josje

    goed om te horen;laat je nog even de uitslag weten?hou je taai,alles komt goed

  • Brenda

    hallo allemaal,

    Vandaag heb ik de uitslag gekregen na mijn conisatie van 2 wkn geleden…

    De snijrand was vrij dwz dat ze het helemaal weggehaald hebben :-D

    Ik ben zeer blij maar blijf nog wel paar dgn thuis omdat ik nog veel buikpijn heb en wat bloedingen heb.

    Gisteren weer wezen werken maar halverwege de dag naar huis gegaan ivm buikkrampen enzo maar het nieuws is SUPER.

    In jan moet ik voor uitstrijkje en controle of wond goed is genezen….

    Dat geeft de burger weer moed ;)

    Groetjes,

    Brenda

  • carola

    Hallo brenda super dat de uitslag goed is ik ben in augustus geopereerd bij mij is alles weggehaald ik had pap 5 maar ook bij mij is alles goed ik moet in januari weer voor een uitstrijkje dat blijft wel spannend gr carolaBrenda schreef:

    >

    > hallo allemaal,

    > Vandaag heb ik de uitslag gekregen na mijn conisatie van 2

    > wkn geleden…

    > De snijrand was vrij dwz dat ze het helemaal weggehaald

    > hebben :-D

    > Ik ben zeer blij maar blijf nog wel paar dgn thuis omdat ik

    > nog veel buikpijn heb en wat bloedingen heb.

    > Gisteren weer wezen werken maar halverwege de dag naar huis

    > gegaan ivm buikkrampen enzo maar het nieuws is SUPER.

    > In jan moet ik voor uitstrijkje en controle of wond goed is

    > genezen….

    > Dat geeft de burger weer moed ;)

    >

    > Groetjes,

    > Brenda

  • josje

    joepie!fijne berichten!

  • Brenda

    Hallo allemaal,

    Ja het is fijn dat er ook eens goede berichten zijn idd ;)

    Maar het is idd wel spannend in jan of het uitstrijkje het bevestigd en of er niet weer iets is….. want uit de verhalen kan dat maar zo weer gebeuren je weet maar nooit maar we blijven positief :D

    Super voor je Carola ;)

    Gaan we allebei op herhaling in jan ;)

    We houden contact hier :D

    Maandag ga ik weer werken ondanks dat ik nu nog wel veel bloeding heb en buikpijn heb jij dat ook nog steeds?

    Groetjes

    Brenda

  • carola

    Hoi Brenda ik heb idd nog wel eens last van mn buikhet is meer een vervelend gevoel dan dat het echt pijn doet . ik ben na 6 wkn weer gaan werken dat moest van de bedrijfarts dat viel wel tegen hoor ik was er eingelijk nog niet aan toe maar met de nieuwe wet moest ik wel weer werken. Ik hoop dat het in januari weer goed is en ik lees graag je goede nieuws je hoort wel van me gr Carola

  • cis

    hai,

    Ik heb 6 jaar geleden een uitstrijkje laten maken naar aanleiding van het bevolkings onderzoek,in 1e instatie had ik pap 2 beetje onrustig maar kom over een half jaar maar terug. Daar nam ik geen genoegen mee en wilde direct een nieuwe,na veel gebel met de huisarts toch gekregen.Toen bleek ik toch pap 3 te hebben,naar het ziekenhuis gegaan en daar hebben ze hapjes gegenomen en hebben ze het aangestipt met een soort azijn om de plekjes beter te bekijken. Het bleek dus allemaal niet zo goed te zijn en 2 weken later moest ik worden geopereerd en kreeg ik een conasitie dat betekend dat er 2 driehoekjes aan beide kanten zijn weg gehaald. Na 3 weken kreeg ik de uitslag dat in principe alles weg was gehaald en omdat de randen zijn dicht gebrand alles wel vernietigd was(ik vond het wel een beetje een vaag antwoord).Daarna bleef ik 2 jaar elk half jaar onder controle nu zit ik weer in het gewone bevolkings onderzoek.Maar 6 jaar later ben ik nog steeds bang dat het ooit terug komt ik ben er erg van geschrokken. Voor iedereen veel sterkte en laat je niet zo maar afwimpelen met het is niets….je weet maar nooit en het is jou lichaam je voelt of het klopt of niet.

    Groetjes cis