Pap 3a en conisatie

  • Bibi

    hallo allemaal,

    Ik heb 22 november te horen gekregen dat ik een PAP 4 heb. Maandag 26 november bij de gyn geweest en afgelopen 4 dec heb ik een conisatie gehad.

    Ik moet nu nog op de uitslag wachten. Ik voel mij verder op wat rugpijn na (heb ruggeprik gehad) erg goed. Ik heb geen bloedverlies, geen buikpijn en de afscheiding valt ook erg mee. Misschien een voorbode van een goede uitslag hoop ik dan maar.

    verder wens ik iedereen hier erg veel sterkte.

    Bianca

  • carola

    Hallo bibi laten er idd hopen op een goede uitslag ik had pap5 en alles is nu schoon volgens de gyn het zal wel even duren voordat jeje lichaam weer vertrouwd ik moet het vertrouwen ook nog terug krijgen maar dat kost tijd heel veel succes en ik hoop dat je de uitslag nog laat weten groetjes Carola

  • Sylvia

    Hallo,

    Ik ben vorige week in het ziekenhuis geweest voor een conisatie, na pap3a en cin1. Op advies van de gyn toch de conisatie. Ik dacht na de operatie dat het allemaal heel erg meegevallen was, maar nu ik een week verder ben heb ik nog steeds last van zeurende buikpijn en rugpijn…

    Sterkte en groetjes van Sylvia

  • Mila

    Hoi Sylvia,

    Jij was dus even na mij met een conisatie.

    Hoe gaat het nu met je? Heb je nog klachten?

    Ik ben inmiddels weer aan het werk, want thuis werd ik gek. Deze week werk halve dagen en volgende week maar even verder zien. Sporten mag ik helaas nog drie weken niet.

    Ik heb af en toe nog steeds buikpijn en last van bloedingen. Rugpijn heb ik gelukkig niet meer. Heb jij ook een ruggeprik gehad?

    Groetjes,

    Mila

  • Sylvia

    Hoi Mila,

    Ja, ik heb ook een ruggeprik gehad… Had ik ook met mijn keizersnee. Ik was blij dat ik niet volleding onder narcose hoefde..

    Nu is t ondertussen al weer meer dan 3 weken geleden, ik was veel te snel weer aan t werk en kreeg toen pas echt buikpijn. Het bloeden is nu net een week over! Maarrrrreeeeh…. ik had gisteren eigenlijk ongesteld moeten worden….. Weet jij hier iets over?? Kan t uitblijven vanwege die operatie?

    Hoe gaat t nu met jou?

    Groetjes

  • petra

    Hallo,

    Ik ben vorige week vrijdag naar het ziekenhuis geweest voor conisatie.

    Ik heb het HPV 66 virus..

    Ik zou in eerste instantie onder narcose worden gebracht, maar na een gesprekje met de gyn heb ik de ingreep ondergaan door een verdoving van de baarmoederhals.

    Zag het eerst niet zo zitten, maar ben zo blij dat ik het op deze manier heb gedaan.

    Geen naweeen van de narcose.

    Ben om 20 over 8 na de ok gegaan en stond om kwart voor tien terug buiten.

    Heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad, alleen het dragen van maandverband doet mij er aan denken dat ik een ingreep heb gehad.

    Mijn vraag is eigenlijk…hoelang hebben jullie na die tijd gevloeid.

    Ik vloei nu nog, maar eigenlijk geen bloedverlies.

    Ook stinkt het ontzettend…iets wat mijn gyn al had voorspeld.

    Alvast bedankt…

  • Maris

    Hoi,

    Ik heb eergisteren de uitslag gehad van mijn uitstrijkje..het is helemaal niet goed…Pap 4, CinIII, en P7. Ben pas 29 en ik ben bang dat ze alles er uit moeten halen. Heb gelukkig niet echt een kinderwens. Morgenochtend naar de gynaecoloog om verder te kijken. Heeft iemand ervaring met zo'n slechte uitslag???

  • Marina

    18 juni een conisatie gehad en het is me super meegevallen. Ben alleen nog erg moe van de narcose. Ik zou dinsdag de uitslag krijgen maar die was nog niet binnen van het lab. De cynaecoloog was erg boos het er nog niet was.

    Moest woensdag bellen of de uitslag al binnen was. Maar nee geen uitslag. Vanochtend weer gebeld en nee nog steeds geen uitslag. Ik word er een beetje hopeloos van.

  • franska

    Hey,

    ik heb 23 dagen geleden een conisatie ondergaan.

    De eerste week verliep alles goed maar nu sinds een dag of 5 krijg ik weer buikpijn en meer en meer bloedverlies.

    Ik heb reeds contact genomen met gyneacoloog maar raar en zelfs heel raar spreek die van een eventuele darmonsteking dat ik broei.

    Ondertussen is het weekend en kan ik geen dokter contacteren maar ik begin meer en meer ongerust te worden!!

    Ik heb een klein vermoeden dat eventueel mijn naad terug open gegaan is.

    Pffffffffffffffffff…. ik word er wel moedeloos van.

    Heeft iemand dit ook meegemaakt?

    Groetjes

  • Andrea

    Hi, Ik heb 11 september een conisatie gehad en krijg aanstaande dinsdag de uitslag. Ik had pap 3b en Cin3+ wat betekent dat er echt al kwaadaardige cellen zijn gevonden. De gyn zei dat ik er rekening mee moest houden dat alles er uit moet. Ik heb nog steeds bloedverlies en vind t ook zo stinken, herkent iemand dit. Las wel dat een gyn dit al had voorspeld maar waarom stinkt t zo????

    Franska, misschien dat doordat je meer gaat doen meer gaat vloeien. Tegen mij zeiden ze dat de wond pas na 6 wkn geheeld is……