ik word gek denk ik

  • serine

    de pijn is weg…het schrijnt wat…over dwars..

    lopen kan ik weer super zonder dat ik wat op mijn bekkenbodem voel liggen…(*erg prettig ;)

    mijn boosheid over de medische missers en de nalatigheid van het ziekenhuis 5 jaar geleden…is nu wel wat gezakt…

    er zijn strepen over mijn lijf geet voor de aankomende bestraling…

    (* weer je broek uit…:X alsof je keer op keer verkracht word…ik ben het zat…ik ben dat zooooooo zat…(voor mij is dit nog al traumatische zeg maar…

    maar ja men krijgt wat men vreest zeggen ze wel eens ….dus ik zal mij lot maar moeten doorstaan…al die vreemde kerels en vrouwen tussen je benen…nee dat is mij niet mee gevallen…maar als is het geen trauma voor je…geen enkele vrouw is hier natuurlijk prettig bij.

    rustig adem blijven halen…dan komt het wel goed houd ik mijzelf steeds voor.

    maaaaaaaaaaaar….

    ik ben blij…

    meer energie dan voor de operatie..meer eetlust…

    en ik ben niet meer zo hondsmoe waardoor ik niet kan slapen…nee ik heb dan gewoon slaaaap…ik maak weer normale nachten..heb ik al jaren niet meer gedaan..

    ik voel mij goed…ik heb mij in jaren niet meer zo fit gevoeld…en dan te bedenken dat dit pas 5 weken na de operatie is…

    kun je nagaan hoe ziek ik geweest moet zijn..?…zonder dat ik dat echt door had…het sloop gewoon zo…en gaf de schuld aan mijn drukke gezinds leven.

    maar meiden…ik was vergeten hoe het voelde om mij te zijn…om mij als mij te voelen..

    alles was te zwaar ik deed het omdat het gebeuren moest…door disiplinaire insteek ….maar niet omdat ik zoveel energie had hoor…ik moest mij soms vooruit sleuren…

    dus ik ben zoooooooooooo blij…blij dat dat ding eruit is…dat daarmee mijn baarmoeder ook weg moest….ach ik heb 5 prachtige kinderen…

    maar toch he…mijn laatste kleintje gaat eerdaags naar de kleuterschool…hij is al aan het oefenen…en eens te meer besef ik nu dat dit toch echt voor altijd mijn laatste kleintje is…(*stiekum ben ik dan toch even een beetje verdrietig…

    heel gek want ik had al besloten geen kinderen meer te willen…(alleen is nu niet meer mijn eigen keuze…dat voelt een beetje gek…je beleving veranderd…

    maar ik ben toch ondanks dit hele circus…de fouten..en de aanval op mijn leven en mijn lichaam en mijn geest…toch een heel gelukkig mens..

    laat die bestraling maandag maar komen..

    ja zal zwaar zijn met al die ongemakken?…of vermoeiend?..tja….net nu ik mij goed voel…hmmzzzz….

    maar ach na die wolken…zal de zon wel weer gaan schijnen..tot die tijd kijk ik gewoon maar even niet omhoog…:D

    we gaan nu met landrover vrienden van het landrover prikbord lekker een weekend weg naar een sort out..BBQ en..enzv…maandag is er weer een nieuwe fase.

    afgelopen weekend was ik op een honden show in duitsland..mijn dochter heeft in mijn plaats gelopen..en is met 3 bekers thuis gekomen…dus ook dat was een geslaagde weekend.

    ik kan trouwens alweer heel goed lopen hoor….(maaar ik mag natuurlijk nog niet rennen volgens mij…dus dat heb ik maar niet gedaan…ik wil mijzelf niet tegen moeten komen als ik savonds in mijn bedje lig..

    ik ben echt heel erg blij dat mijn baarmoeder met tumor en uitzaaing eruit is..

    ik wilde jullie dat even laten weten….dat ik bruis van de energie en het herstel zonder complicatie's gaat.

  • carla

    respect serine,zet hem op!je kan het,bent een sterk wijf

    ik duim voor je

    komt allemaal wel goed

    fijn weekend

    x