lisexcisie

  • Marilyn

    Hoi Corrine,

    Ik ben benieuwd hoe het met je is gegaan, hopelijk ben je al geholpen zulke dingen kun je maar beter meteen in de ochtend hebben zodat je er niet de hele dag tegen aan hoeft te hikken.

    Groetjes,

    Marilyn.

  • Corrine

    Hoi Marilyn,

    nou ik moet zeggen het is mij 100% meegevallen.

    Die prikjes om te verdoven voeldje wel iets maar verder

    heb ik er weing van gemerkt. Je voelde wel iets maar niet

    dat het pijnlijk was. Ik kreeg een afspraak mee voor over

    3 weken maar ik zei dat ze de uitslag al veel eerder

    binnen zouden hebben (ik sprak vd week met iemand

    die op die afdeling gewerkt had en dat het 5 werkdagen

    zou duren) dus of ik niet eerst een bel afspraak zou kunnen

    krijgen? Geen probleem volgende week Di de 28 ste word ik gebeld.

    Dusn nu wachten op de (goede) uitslag.

    Ik laat het je weten ok?

    Groetjes Corrine

  • Marilyn

    Hey Corrine,

    Gelukkig voor je is het meegevallen! en nu maar hopen dat de uitslag van het onderzochte weefsel ook goed is.

    Ik had je al eerder willen antwoorden maar ik had wat probleempjes met m´n toetsenbord.

    Heb je nog last van nabloedingen? Want dat had ik helemaal niet, terwijl ik dat wel had van het biopt.

    Groetjes,

    M.

  • Corrine

    Hoi Marilyn,

    nee heb helemaal geen last van nabloedingen gehad en inderdaad wel met die biopten.

    Ik had geschreven Di de 28ste maar het is Woe de 28ste haha

    Groetjes Corrine

  • Nina

    Hoi,

    Het is bij iedereen anders, bij mij waren de snijranden na de ingreep niet schoon, 3 maanden gewacht toen weer een nieuw uitstrijkje, weer pap 3b, toen 3 maanden later weer een uitstrijkje, en net toen ik op het punt stond dat ik dacht: dit komt niet meer goed, had ik een pap 1 uitslag!

    De wonderen zijn de wereld nog niet uit, je lichaam wordt na de ingreep aangemoedigd de rest van de onrustigge cellen op te ruimen, en dit is dus bij mij gebeurd.

    Heb vertrouwen in je eigen lijf, want het kan je weleens negatief verassen, maar ookk positief!

    Succes

  • Marilyn

    Hoi Nina,

    Bedankt voor je reactie, maar ik heb mijn lisexcisie in februari al ondergaan, heb af en toe nog contact met vrouwen die het nog moeten ondergaan.

    Wel raar dat ik nooit terug heb hoeven komen om de snijranden te laten controleren want dat hoor ik overal.

    Groetjes,

    M.

  • Corrine

    Hallo hier ben ik dan weer,

    gisteren werd ik gebeld dat ik na de lisbehandeling pap 3 hebt.

    Dus over half jaar nieuwe afspraak voor nieuw uitstrijkje.

    De snijranden waren schoon, dus goed bericht gelukkig, wat een zenuw toestand was dat zeg.

    Wachten op zo'n telefoontje. Ben gister weer aan het werk gegaan (Sunday's)

    maar dat viel nog niet echt mee, heb het iedee meer aan het vloeien te zijn.

    De gyn had gezegt dat dat wondvocht was en dat het aan het genezen is.

    Daar hou ik het dan maar op.

    Groetjes Corrine

  • Marilyn

    Hey Corrine,

    Wat bedoel je precies, dat je nu al weet dat je ondanks de lisexcisie nog pap3 hebt?

    Bij mij is dat nooit gecontroleerd en zelfs niet of de snijranden wel schoon waren.

    Ik heb wel een afspraak voor een uitstrijkje in september.

    En dat van dat wondvocht had ik ook hoor!

    Groetjes,

    M.