Hi Sharon,
Bedankt voor je bericht, ik ben inderdaad gisteren naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag, ik had gedacht dat ik er nu van af zou zijn, maar dat valt een beetje tegen.
De gyneacoloog vertelde mij dat het verwijderde weefsel wat onderzocht is dusdanige afwijkingen vertoont zowel aan de binnen als buitenkant van de baarmoeder dat het doorgestuurd wordt naar een ander ziekenhuis (het UMCG in Groningen)
En aan de hand van die uitslag krijg ik dan te horen of er nog een nabehandeling nodig is of niet.
Ook vertelde ze mij dat ze dit zelf nog niet eerder mee had gemaakt en dat dat ook de reden is voor haar om het voor verder onderzoek op te sturen.
Eenmaal thuis begon ik er pas over na te denken, want ik heb eigenlijk niets gevraagd aan de gyneacoloog, want ik vraag me nu af wat betekent het dan dat het zo afwijkt dat zij dat nog nooit eerder gezien heeft? En waar moet ik aan denken bij een eventuele nabehandeling? Kortom, weer onzekerheid.
Nu krijg ik pas 24 maart weer te horen hoe nu verder.
Ik hoop dat het allemaal meevalt en als het goed is moet nu toch eigenlijk het afwijkende weefsel ook uit mijn lichaam zijn, daar is toch uiteindelijk die lisexcisie voor bedoeld?
Bedankt voor je belangstelling en ik houd je op de hoogte!
Groetjes,
Marilyn.