Hey all, ik ben 31 en kom uit Zuid Holland. 3 jaar geleden eens langs de huisarts voor een uitstrijkje na mijn klacht bloedingen na sex met vriendin. (Ja, ja I'm gay)
Ze zagen gelijk dat het er onrustig uitzag, en de uitslag was dan ook PAP 2 en HPV positief. Mijn relatie ging uit en omdat ik geen sex meer had, had ik ook geen klachten meer. Ook door laksheid ben ik na die 6 maanden niet terug gegaan. In de tussentijd nog wel een enkele keer sex gehad, maar dat was maar heel soms, bloed achteraf, vaker niet.
Tot ik 3 jaar later na sex, 3 dagen bleef bloeden, als een normale ongesteldheid, maar die zou pas 2 weken later moeten komen. (Die kwam ook gewoon 2 weken later, as always, op tijd)
Dus ik toch maar naar huisarts, tijdens uitstrijkje ook bloeden en ze zag en zei dat het er onrustig uitzag. 2 weken wachten op de uitslag, als het nodig was zouden ze me bellen.
Helaas bleek een oud telefoonnummer de oorzaak dat er 2 weken later een brief in de bus lag dat ik contact moest opnemen. Had ik wel al gedaan, maar te vroeg.
Ze zeiden weinig over de uitslag maar wel dat het nog “steeds” niet goed was en dat ze 2 dagen later een afspraak bij de gyneacoloog hadden gemaakt voor me. Helaas moest ik toen werken dus heb nu een afspraak voor maandag 26-10. Voor zover ik begreep gaan ze iets wegvriezen?
Sinds die bloeding van 3 dagen heb ik trouwens extreem veel last van afscheiding. Wel gewoon normaal, maar idioot veel. Loop de hele tijd met een moerasgevoel rond. Is dit herkenbaar?