Hoi sharon,
Thanks voor je reactie. K vind t echt supermoedig hoe je met alles wat zo opeens op je afkomt omspringt, En wens je dan ook alle goeds toe, dat vooropgesteld.
Ja natuurlijk heb ik tijdens m'n zgn “colposcopie” mijn Mirena vermeld, nu ik er op terug kijk kan ik me eigenlijk niet direct meer de reactie van de desbetreffende gyn. herinneren, en heb daar toen in die stoel, op dat moment uiteraard zeer onconfortabele moment/positie ook niet bij stil gestaan… (K ging er nl van uit dat objecten als spiralen toch niet onopgemerkt kunnen blijven? ) Tzal wel goed zitten, heb ik op dat moment aangenomen,..vermoed ik
Anyway, 2 weken later, overgedragen aan een andere gyn. (vanwege vakantie van de oorspronkelijk behandelende gyn) ben ik eveneens onder algehele narcose lekker gaan slapen, wel zo prettig als je je niet bewust bent van dat gerommel daaronder (ook niet altijd waar;) natuurlijk, maar nu even wel)
Op de uitslaap kreeg ik te horen dat de conisatie ( gepland stond lisexcisie) goed gegaan was! Ik toch weer navraag naar Mirena gedaan, en kreeg een verbaasde blik als reactie. Met daar op volgend “Dan maar gelijk een echootje doen bij vervolg afspraak over 2 weken ”
En 3 uur later was ik weer thuis, net zo vol vragen en met zelfs meer onzekerheid als ooit tevoren. Braaf pijnstillers geslikt, 3dagen, pijn was prima te onderdrukken, verder geen klachten.
Inmiddels een wwek verder ben ik elke dag wat meer, gaan vloeien, eerst bruinig, met gaas/verband troep, je kent t , maar nu gewoon rood en steeds meer.
Ik vind t maar raar aangezien ik dankzij die Mirena ook al inmiddels 10 jaar haast geen bloedverlies tijdens menstruatieperiode meer heb , dus zal me er daardoor waarschijnlijk te ongerust over maken?