Normaal ???

• Adrienne

Hoi Mila,'

Ik last nog je berichtje terug en jij had dus ook na een week dat het ging bloeden? Ik voel ook de alarmbelletjes als ik moe ben en merk dat ik dan ook last krijg van mijn buik. Ik ben 5 dagen thuis geweest en ben daarna gaan werken. Hoe lang duurde het bij jou dat het stopte?

groetjes Adrienne

• sevda

bij mij was de conisatie wat ingewikkelder. moest 1 dag in het ziekenhuis blijven onder toezicht omdat bij mij de baarmoedermond 2x de normale grootte is en daarom oom wat meer weefsel verwijderd moest worden.

het is nu 9 dagen na de conisatie en ik heb nog elke dag hevige pijn en bloedingen. maar bij mij is dat dus eenhelaas zo.

wel slik ik zware pijnstillers want anders kan ik niet eens staan.

wat ik eigenlijk tegen je wil zeggen is. onderschat de conisatie niet. maak je lichaam niet moe. ga gewoon chillen en rustig aan doen. de zijn kan als je de rust niet neemt toenemen met sterke mate.

neem de tijd voor de dingen die je wilt doen. laat je lichaam en geest rusten. geniet van de rustige tijden die je nu meemaakt..

alles komt wel goed voor ons allen… we zijn hier om erlkaar te steunen… en daarvoor is iedereen hier dankbaar voor…

knuffels

• Mila

Hoi Adrienne,

Bij mij heeft het bloeden een hele tijd geduurd. Soms bloedde ik niet en soms wel. Acheraf kan ik niet meer zeggen hoe lang het precies heeft geduurd.

Wat ik nog wel heel goed weet, is dat het soms zo ontzettend stonk. Dat had ik ook weer na het uitstrijkje een paar weken geleden. Maar dat komt natuurlijk door de wond.

Ik ben af en toe nog heel erg moe, maar dat heeft te maken met de ruggenprik, heb ik begrepen. Het blijft toch narcose.

Hoe voel jij je verder? Bloed je nog?

Groetjes,

Mila

• Mila

Oh ja, ik had pijnstillers van de gyn meegekregen na de conisatie, maar daar heb ik maar 1 van ingenomen. Voor de rest heb ik bijna niets geslikt. Ik wilde naar mijn lichaam blijven luisteren. En zoveel pijn heb ik ook niet gehad (gelukkig), alleen als ik moe was dus.

• Adrienne

Hoi Mila,

Dank je voor je berichtje. Ik bloed niet meer gelukkig sinds dinsdag, uiteindelijk heeft het een week geduurd, had wel hier en daar last van mijn buik en deed het dan ook rustig aan meteen. Nu geen last meer en ook niet meer van mijn buik, ben ik heel blij mee dat het weer “normaal” wordt en dat ik me fitter voel.

Volgende week vrijdag uitslag van de behandeling. Waneer hoor jij de jouwe ook bijna toch?

Groetjes,

Adrienne

• carla

ik duim voor jullie dames voor een goede uitslag;kleef met jullie mee…zelf had ik goede uitslag,pap 1….kus

• Mila

Hoi Adrienne,

Ja, ik hoor de uitslag binnenkort.

Ik heb 22 juli een belafspraak, maar ik bel vrijdag al om te kijken of de uitslag er al is. Is die er, dan mag ik eerder een belafspraak. Ik hou me er niet te veel mee bezig. Wat er zit, dat zit er. Maar ik vertrouw erop dat ik weer PAP1 heb.

Hoe is het met jou? Bloed je nog (weer)? Nog buikpijn?

Groetjes,

Mila

• Adrienne

Hoi Mila,

Nee ik bloed niet meer sinds vorige week, heerlijk, vrijdag a.s. krijg ik uitslag van de lisbehandeling, ben positief moet toch goed gegaan zijn, dit was de 2e keer ja toch?

Ik laat het weten uiteraard.

Groetjes,

Adrienne

• Mila

Hoi Adriënne,

Lang geleden!

Ik zit zo te surfen op deze pagina (waar ik tijdens het gedoe met mijn PAP en conisatie veel aan heb gehad) en kwam jouw naam tegen. Hoe gaat het nu met je?

Met mij gaat het uitstekend! Ik heb in mei een uitstrijkje gehad (was nog steeds PAP1) en in augustus ben ik voor controle naar de gynaecoloog geweest. Het goede nieuws is

dat ik niet meer terug hoef te komen bij hem, maar ik kan volgend jaar een uitstrijkje door mijn huisarts laten maken. Fantastisch toch?

Groetjes,

Mila