Hoihoi Maaik,
Ik herken je gevoelens en ik kreeg vlak voor de feestdagen 2007 te horen dat mijn uitstrijkje niet oke was.
4 jan hapjesweggehaald en ja hoor pap 3b cin 3.
Nou is er dus een stukje van de baarmoedermond verwijderdt door en lis/conisatie,uitslag?Snnijranden niet schoon.
Maar wachten tot het volgende uitstrijkje.
Nou daar werd ik erg onzeker van zeg,jeetje.dustoen maar na een paar maand een versneld uitstrijkje Pap 1.
HUH?
Nou,ja GEWELDIG>mijn vervolguitstrijkje weer pap 1 en nu heb ik gister weer een uitstrijkje gehad en nu heeft ze met een kwastje zoals gewoonlijk weggehaald ,maar pakte ook nog iets voor binnenin?????
Ze zei: Laten we het direkt maar goeddoen.
dus als ik nu weer okeey ben,dat hoor ik de 18e juni,dan magik weer meedoen met het bevolkingsonderzoek.
Ik heb eerst ook gedacht,laat ze alles er maar uithalen,maar dan nog moet je uitstrijkjes en dan nog kan je het weer krijgen,dan wel niet meer aan je baarmoeder maar wel in je vagina bepaalde slijmvliezen.
Dus waarom het niet zo proberen eerst dan maar?
Je bent helemaal geen zeur en het is goed het er uit te gooien,dan maar hier,want het is ook niet niks,echt niet,er gaat zoveel door je heen.
Ik werd ook sikkeneurig van de spanning en nu nog heb ik dat.
Nu moet ik tot de 18e wachten,nou,loop ook weer tegen alles aan te schoppen figuurlijk en ik weet net als de vorige keer is het goed?
Valt er echt een last van mijn schouders weer af.
Ik wens je heeeeeel veel sterkte en kracht deze periode en je bent echt niet de enigste,maar ik heb nu ook een auto ongeluk gehad en na 2 weken heeft iedereen ook zoiets(niet mijn familie enzo hoor)maar van,Nou, je loopt enzo,ze zien niets aan de buitenkant dus die is weer okee,terwijl ik alles behalve okeey ben de laatste tijd.
Kop op en ben benieuwd.
Ik laat hier mijn uitslag ook even horen de 18e of 19e ben benieuwd naar die van jou.
Fijne dag en het raakt vanzelf weer op de achtergrond hoor,maar dat is bij ieder mens verschillend ik heb er ook heeel veel moeite mee gehad,na de goede uitstrijkjes kon ik het weer maanden van me af gooien maar zoals nu(zit niet voor niets hier nu te kijken)dan treed het weer naar de voorgrond.
liefs natus