Knobbeltje op baarmoedermond. Herkenbaar?

  • Anne

    hoi Linda,

    Ik heb dat ook ontdekt. wat was uiteindelijk de uitslag voor jou ? was er iets ernistigs of niet ?

  • anoniem

    hallo,

    ik snap wat je bedoeld, maar ik heb het probleem ik ben 16 jaar en heb ook een knobbeltje gevoeld ik ben er nog maar net over en heb het nog maar pas ( vandaag ) aan mijn ouders verteld.

    mijn meter is gestorven aan baarmoederhalskanker daardoor schrikt het mij enorm. ik ben bang het zelfde als mijn meter te krijgen.

    mijn ouders zijden niets, ze zwegen, en liepen naar buiten, ik weet niet hoe ik nu verder meot.

    ik snap je angst heel goed!

  • Stefanie

    Hoi,

    Ik had eerst 1 knobbeltje op mijn baarmoedermond en toen 2, en inmiddels is er 1 langs en vast gegroeid aan een ander. Ik heb het ook laten zien bij de huisarts maar zag niks en heeft nog niet gevoelt. Ik moest afwachten wat er zich verder ontwikkelde. Inmiddels maanden laten lijkt het erop dat het niet minder wordt en langzaam wat groter wordt, of ik wordt gek. Ik ga binnenkort afspraak maken bij de huisarts voor een uitstrijkje. Is er bij jou al wat uitgekomen. Hopelijk ben ik straks zelf ook wat geruster.

    Gr.

  • anoniem

    Hoi hoi, ik ben 14 en voel sinds ongeveer een week ook een knobbetje.. als ik zeg maar met mijn vinger voel kom ik er net bij, er komt een beetje bruin achtig bloed (?) Vanaf, soms gevolgd door wat helder bloed. Ik vind het doodeng om ermee naar de dokter te gaan (ook al weet ik dat het voor hen normaal is) ook is mijn baarmoeder wat opgezwollen en heb ik wat meer last van buikpijn, of er een verband is weet ik niet

    Sterkte iedereen x