Hallo allemaal. Ik heb een vraag. Heb al op internet gezocht maar kan niets vinden dat daarover gaat. Ik voelde namelijk onlangs een verhard knobbeltje op mijn baarmoedermond, dat daar nooit eerder zat. Gisteren ben ik naar de dokter geweest die mijn baarmoedermond bekeek. Het zag er goed uit, en er was niets bijzonders te zien. Dus ging ze even met haar vingers voelen om te zien of ze het misschien wel kon voelen. En inderdaad, ze voelde wat ik bedoelde en heeft meteen een uitstrijkje gemaakt. Ze deed er verder geen uitspraken over, maar het is duidelijk dat het knobbeltje er niet hoort te zitten. Ik probeer nu rustig te blijven, maar eerlijk gezegd @!#$ ik bagger. Ik vind het slopend om nog twee weken te moeten wachten op de uitslag… Nu ben ik een beetje gaan zoeken naar symptomen van baarmoederhalskanker. Maar ik kan nergens iets vinden over knobbeltjes of andere onregelmatigheden op de baarmoedermond. Bij symptomen staat dat niet vermeld. Zijn er meer vrouwen die op dezelfde manier een knobbeltje ontdekten? En wat bleek het uiteindelijk te zijn? Kun je überhaupt een knobbeltje voelen als je daar kanker hebt? Ik ben trouwens 38 jaar en heb vier kinderen.