vraagje over

  • robberd

    Hallo Dames

    Ik hoop dat jullie mij een beetje willen helpen.

    Ik heb een sinds kort een hele lieve vriendin die in september is geholpen aan baarmoederhalskanker. Ze zou schoon zijn en dat is natuurlijk geweldig

    Ik zou graag willen weten hoe groot de kans is dat dit terugkomt? Ik ben helemaal nieuw op dit terrein en ben er toch wel bang voor. Misschien kunnen jullie me een beetje uitleggen hoe groot de genezingskansen zijn.

    Helaas heb ik in het verleden mensen moeten missen die ook genezen waren?

    Opeens was het toch weer terug. Vandaar de vraag.

    Dames, allemaal heel veel sterkte met de pijnlijke verhalen wat ik hier lees. Verschrikkelijk gewoon.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zou er erg mee geholpen zijn.

  • carola

    Hallo robberd ik wil me graag aansluiten bij jou verhaal ik ben in augustus geopereerd aan bmhk en ook tegen mij is gezecht dat ik schoon ben ik moet ik januari weer terug voor een uitstrijkje ik ben ook idd een beetje bang dat het toch weer terug komt of dat er toch misschien ergens nog wat zit ook ik zou toch graag van meer mensen willen horen die er na een operatie al heel wat jaartjes vanaf zijn groetjes Carola ps heel veel geluk met je vriendin maak er wat moois van

  • josje

    robberd,

    we hebben allemaal 1 zekerheid,en dat is dat we dood gaan…de vraag is alleen wanneer?IEDER MENS IS ANDERS..op jouw vraag is dan ook geen antwoord te geven..1 advies:pluk de dag!

  • robberd

    Josje, bedankt voor je andwoord.

    Ik begrijp je andwoord heel goed en snap dat invidueel geen andwoord is te geven, maar vroeg me af of er misschien ruime statistieken of cijfers bekend zijn.

    Groetjes,

  • josje

    vraag dat eens aan de arts?ik heb borstkanker,arts wist precies percentages te vertellen!

  • josje

    ik had in oktober een goedaardige poliep in de baarmoeder…heb veel gegoogeld…weet wel;als je baarmoederkanker hebt,dat is 1 van de minst groeiende kanker,,,mits geen uitzaaiiingen,90 % kans op overleving eerste 5 jaar…baarmoederhalskanker is weer ander verhaal…is ook goed te genezen..als jouw vriendin genezen is verklaard,zou ik positief denken:t komt gewoon niet terug!

    jongen,wat heb je eraan dat je op deze site zit…twijfel je eraan om met haar verder te gaan?als t trugkomt?dan verdient ze jou niet!

  • robberd

    josje schreef:

    > jongen,wat heb je eraan dat je op deze site zit…twijfel je

    > eraan om met haar verder te gaan?als t trugkomt?dan verdient

    > ze jou niet!

    Nee hoor absoluut niet. Als ik ergens voor ga dan ga ik ook voor 200% Jouw voorbeeld is onbespreekbaar en absloluut niet van toepassing. Wil wel graag info ben helemaal nieuw op dit gebied. Wil kijken of ik haar kan steunen, helpen, wat het mogelijke toekomstperspectief is, noem maar op. Daarnaast heb ik ook mijn angsten.

    Jammer dat je bij voorbaat aanneemt dat ik niet verder met haar zou gaan omdat het terug kan komen.Wees gerust dat was echt niet en insteek van mijn vraag. En als het zo was, dan had je gelijk. Dan was ik haar niet waard.

    Een hele fijne avond en bedankt voor je reactie.

  • josje

    sorry….ik begrijp je….google nou maar even….kom je er wel achter….

    sterkte en het allerbeste

    josje

  • Fanny

    Hallo Roberd,

    Ik heb dezelfde ziekte gehad, zware operatie, bestraling en chemo, maar na 3 jaar ben ik er nog steeds. Veel is afhankelijk van de tumorgrootte. Op www.oncoline.nl en www.nvog.nl kan je veel info vinden over stadiering (pap, cin).

    Weet niet wat jouw vriendin voor operatie heeft gehad, maar wens jullie veel sterkte.

    Groetjes,

    Fanny

  • carola

    Hallo Fanny fijn dat je al 3 jaar schoon ben maar mag ik vragen welke pap je had ?? gr carola