Hoi allemaal,

Wie kan mij helpen? Ik ben onlangs naar de huisarts geweest met buikpijn klachten en bloedverlies na de gemeenschap. Daar een uitstrijkje laten maken en een soa test gedaan. Beiden waren ok en voor de zekerheid toch doorgestuurd naartikel het ziekenhuis. De echo zag er goed uit, maar de gynaecoloog wilde toch voor de zekerheid een colposcopie uitvoeren.

Ik ging er naartoe met het idee dat komt wel goed. Echter toen de gynaecoloog het jodium had aangebracht was de hele bovenkant van de baarmoedermond wit en aan de onderkant zaten 2 witte vlekken. Hij heeft hier biopten van genomen en moet nu wachten op de uitslag. De arts zei dat ik me niet zo druk hoefde te maken en het ander's met een simpele behandeling weg te halen zou zijn.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ben best wel geschrokken en hoor graag of er mensen zijn die hier enigzins ervaring mee hebben en wat ik ongeveer kan verwachten. Slaap al dagen slecht want hoe kan het uitstrijkje goed zijn en er nu toch biopten zijn genomen? Kan het alsnog kanker zijn?

Alvast bedankt!!!