Hoi,
Ik heb een week geleden een telefoontje gehad van de huisarts met de uitslag van mn uitstrijkje.pap 3b..
Nooit eerder ergens last van gehad.Ook het uitstrijkje van 5 jaar geleden was goed.geen bloedingen,geen pijn geen gerommel..maar nu,nu ik weet dat ik onrustige cellen heb,voel ik ze gewoon onrustig zijn.
Mijn baarmoeder voelt als een steen in mn lijf.Ik voel hem constant en word helemaal gek van mezelf.Ik probeer kalm te blijven en mezelf toe te spreken..
Niks aan de hand..komt goed..als er iets is halen ze het wel weg..misschien heb je al drie jaar onrustige cellen en voelde je ook niks..er is vast niks aan de hand..mn moeder had het ook,de buurvrouw had het ook en dat is ook allemaal goed gekomen.Ik ben meteen gaan kijken wat me allemaal te wachten staat voor onderzoeken..Nog twee en half week wachten,dan mag ik eindelijk naar het ziekenhuis.Ik ben bang..heb in mn hoofd de afscheidsbrief voor mn kinderen al klaar..het zullen de hormonen wel zijn.Ik had niet verwacht dat dit zo heftig zou zijn..geestelijk dan.Ik probeer het nu maar weer eens van me af te schudden..voor de zoveelste keer..dan verdwijnt die buikpijn ook ineens..en wacht maar rustig af tot ik eindelijk heen mag.ZUCHT..
Anita