hallo
heb van de week al wat geplaatst op dit forum, maar wil nu toch wel mijn uitgebreide verhaal vertellen.In mei van dit jaar verloor ik een klein beetje bloed in juni gebeurde dit nog een keer, en besloot ik om toch maar een afspraak te maken met een gyn.
8 september kon ik terecht en zag de gyn een onrustig plekje , zij maakte daarop een uitstrijkje en nam een biopt af.Een week later kreeg ik de uitslag pap3b en cin 3.
Ik was helemaal in paniek maar hoopte ook nog dat het goed zo komen, helaas liep het anders na een conisatie afgelopen dinsdag bleken ze kankercellen hebben gevonden en waren de snijranden niet schoon.
een nachtmerrie , huilen huilen en nog eens huilen, want ga ik nu dood???????????
Ik kan donderdag al in het vu terecht en krijg op die dag alle onderzoeken die nodig zijn,volgende week maandag krijg ik dan een behandelplan en de uitslag. Ik zou eerst naar het amc gaan , maar kon daar pas 12 oktober terecht voor een mri scan…….dus het vu is dan toch sneller.
Ben zo bang dat ze uitzaaiingen vinden dat is echt mijn grootste angst, heb ik dan nog wel een toekomst.
wie heeft met dit zelfde bijltje gehakt en kan me weer een beetje moed geven.
veel liefs esther