op 23 november heb ik geschreven dat ik op de wachtlijst stond voor een baarmoederverwijdering.

Dit is eindelijk op 17 februari dit jaar gebeurd,en lig nog veel op bed om te herstellen

Maar het is mij echt heel erg meegevallen met de pijn.

het hoesten doet af en toe nog wel erg zeer,maar ik mag zeker niet klagen.

Gelukkig was het niet zover gekomen dat ik baarmoeder kanker heb gekregen,dus ze hebben het op tijd verwijderd.

De eierstokken hebben ze laten zitten omdat ik anders gelijk in de overgang zou komen.

Voor iedereen die deze operatie ook moet ondergaan,houd je aan de voorschriften van de gynecoloog,ook al is dat misschien voor sommige erg moeilijk,net zoals voor mij trouwens.

Maar zie dit als een stukje investering in de toekomst,dan blijft het straks goedgaan,doe je dit niet dan krijg je later alsnog problemen.

Schaam je niet om al je vragen die je wilt stellen aan de gynecoloog dat je dat ook doet,daar zijn ze ook voor.

Ik ben geopereerd door dr knol in breda en ben fantastisch geholpen.

Via de thuiszorg heb ik een bed aangevraagd om in de huiskamer te zetten,zodat ik niet afgezonderd ergens hoef te liggen,en heb zo toch de mensen om me heen die ik om me heen wil hebben,en kan zo lekker tv kijken

Ik wens iedereen heel veel succes en sterkte die deze operatie ook moet ondergaan.