Wie herkent dit?Heeft mening hierover GRAAG!

• fransisca

Hoihoi,

Ik heb eerder gepost hier,had pap3b,cin3 (bijna5 jaar terug).Dat is verwijdert,steeds pap 1 tot 3 jaar terug.

Ik heb slechte weerstand,rook en drink niet.

Nu was ik voor onderzoek bij de Neuroloog,wegens onverklaarbare klachten,met loopproblemen,praatproblemen,doodmoe,enz. MRI was niet goed van hoofd had 4 onverklaarbare plekjes door mijn hersenen volgens de Neuroloog geen tumoren zo te zien,lumbaalpunctie was goed,moet nu fisiotherapie voor mijn spieren.

Als het wel iets is (bijv. MS of andere ziekte , dan komt het er in de toekomst wel uit, okee kanik mee leven)

Nu werd ik door mijn huisarts in het begin niet echt serieus genomen omdat ik steeds met vage klachten kwam en nade MRI is dat wel veranderd.

Ik voel me bezwaard om heen te gaan.

Mijn weerstand is ondanks ik heel goed voor mezelf zorg,heel slecht en heb het een naar het ander,antibioticakuur,na kuur,gevolgd door het niet kunnen lopen,oogontstekingen enzo…

Nu heb ik sinds 4 maanden weer het idee vieze afscheiding te hebben,Ik heb al deze tijd geen geslachtsgemeenschap gehad,wegens het niet goed voelen een het doodmoe zijn.

Mijn arme partner,maar er zijn andere manieren, het is ff niet anders…ik vind het ook erg.

Nu heb ik steeds een zwaar gevoel in mijn buik,en heb nu iedere keer als ik wat dieper afveeg(wegens de extraafscheding,zit er slijmerigbloed aan het papier,niet dieprood,maar het verontstrust me.

Ik moet volgend jaar weer mee aan het bevolkingsonderzoek doen,maar ik denk; moet iktoch niet eerder heen?

Menzegt; Het loopt niet zo n vaart…tja,ik heb kinderen,erg druk…ben onzeker en zit er zelfs aan te denken een andere huisarts te nemen,maar zou de kans er zijndat het terugkomt? Doordat ik al 2jaar een slechte weerstand heb.

thanks….fijn om weer mijn hart te mogen luchten…

• Ester

Hoi Francisca,

Wat naar dat je in de medische molen zit en dan ook nog een huisarts die je niet serieus lijkt te nemen. Ik begrijp je ongerustheid, gezien je geschiedenis. Begrijp ik goed dat je nu 3 jaar geen uitstrijkjes hebt gehad, omdat het steeds pap 1 was?

Hoe dan ook.. ik zou geen moment twijfelen als ik jou was en of via het ziekenhuis waar je toen onder behandeling was of toch via je huisarts acuut een uitstrijkje laten maken. Alleen dat geeft namelijk een beeld of er iets aan de hand is of dat er een ander onderzoek nodig is. Blijf er niet mee lopen.. je hebt het al zwaar genoeg zo te lezen en deze onzekerheid zal je niet helpen. Alleen om die reden moet je niet langer wachten is mijn advies. Als er dan namelijk niets blijkt te zijn dan kun je dit alvast van je lijstje afstrepen.. Overigens lees ik dat je veel antibiotica hebt gebruikt.. ook dat heeft invloed om bijvoorbeeld schimmels en het komt dan ook regelmatig voor dat vrouwen na een antibiotica een vaginale schimmelinfectie hebben.

Al overwogen om in het alternatieve circuit iets aan je lage weerstand te doen? Dus niet in plaats van, maar als ondersteuning? Ik heb er zelf goede ervaringen mee (bioresonantietherapie), maar dit is zomaar een idee dat ik je nog even mee wil geven!

Veel sterkte en laat even weten hoe het is gegaan als je bent geweest!

Groetjes Ester

• fransisca

Heb 3 tabletten gekregen voor een schimmel(telefonisch) verder niet.

Moet eerst afwachten of de pijn onderin rug wegtrekt en urine brengen,wegens verhoging.

Ben benieuwd.