weer spannend

• Adrienne

Hoi allemaal,

Ik ben nog wel eens op forum maar niet zo heel veel meer, ben zelf al weer twee (jaar) keer Pap1 verder maar toch (had Pap3a met 2 maal lisbehandeling), ik mag weer over paar weken voor uitstrijkje, blijft spannend. Ik weet hoe jullie je allemaal voelen en sterkte met alles.

XXX Adrienne

• Adrienne

Goed nieuws, ik had weer Pap 1 nu voor de 3e keer op een rij. Wilde het toch even positief nieuws meegeven!!

Sterkte allemaal met het wachten en de onzekerheid.

XX

• josje

Gefeliciteerd Adrienne!

x

• Mila

Hoi Adriënne,

Zojuist heb ik een bericht gepost voor jou, omdat ik graag wilde weten hoe het nu met je is.

Maar jij blijft dus ook nog steeds PAP1 houden? Helemaal fantastisch!!!!

Groetjes,

Mila

• Mila

Re: Normaal ???

Gepost door: Mila ()

Datum: 12 november 2010 16:07

Hoi Adriënne,

Lang geleden!

Ik zit zo te surfen op deze pagina (waar ik tijdens het gedoe met mijn PAP en conisatie veel aan heb gehad) en kwam jouw naam tegen. Hoe gaat het nu met je?

Met mij gaat het uitstekend! Ik heb in mei een uitstrijkje gehad (was nog steeds PAP1) en in augustus ben ik voor controle naar de gynaecoloog geweest. Het goede nieuws is

dat ik niet meer terug hoef te komen bij hem, maar ik kan volgend jaar een uitstrijkje door mijn huisarts laten maken. Fantastisch toch?

Groetjes,

Mila

• Adrienne

Hi Mila,

Ja het is al nu voor mij de 3e keer dat het pap 1 is, ik hoefde niet meer terug te komen ook sinds vorig jaar maar ik mocht en ik dacht ach what the heck, ik wil ook spiraaltje gaan plaatsen en wilde nog een keer uistrijkje. Ik voel me oke het heeft er wel ingehakt allemaal die periode ook qua sexdrive ik was er helemaal klaar mee zeg maar in combi met de afwijking en dat je niet mocht etc. Alles zakt natuurlijk af maar geestelijk vond ik het niet oke, ik heb weinig bedpartners gehad en voelde me enorm genomen zeg maar door mijn eigen lichaam ofzo, oke ik had tijdje slecht weerstand waarnaar het terug te leiden viel natuurlijk maar toch. Dat vond ik het zwaarst wat het met je kop doet en de zorgen. Gelukkig is dat wel voorbij maar ik help nog graag mensen in mijn omgeving als ik erover hoor, ik had daar ook veel aan toen ik last had. En met jou alles dus ook oke, had je ook dezelfde dingen zoals ik boven noemde? Groetjes,