ik word gek denk ik

  • serine

    laat braaf iedere 5 jaar mijn uitstrijkjes doen…de vorige keer 5 jaar terug..

    uitslag pap 0

    ik blij uit het vu vandaan…kanker vrij…onderweg naar huis kreeg ik een telefoontje..mijn zus was overleden…(goh toen wensde ik even dat ik die kanker had en zij nog leefde)

    voor die gedachtte word ik nu even keihard gestraft

    pap4 cin 3

    of ik in stadium 1 2 3 of 4 zit gaan ze nu uit zoeken…maandag de mri…maar ja de kijk operatie laat even op zich wachten want de ok zit twee weken lang vol….:S dan zijn er dus 3 weken overheen? 4 zelfs?

    dat kan en mag toch niet…?

  • serine

    gelukkig ik heb eindelijk een datum

  • marian

    Hoi Serine,ik heb een bericht voor je achtergelaten onder de kop:baarmoederhalskanker van Lia,20 juli…….Zag dit bericht nu net pas….

    Sterkte!!!

  • marian

    Ha Serine,hoop dat de kijkoperatie mee is gevallen!!Maar nog veel belangrijker:hoop ontzettend voor je dat de diagnose goed voor je is!!!!,en dat je snel geholpen wordt!

    Veel sterkte.

    Liefs,Marian

  • serine

    YES YES YES…

    ze kunnen het weg snijden…(de hele baarmoeder)

    er is wel wat aan uitzaaing op zon band…maar daar kunnen ze om heen snijden…

    een eileider hangen ze voor de zekerheid omhoog…voor als ik mogenlijk toch bestraling en chemo moet…

    maar dat hang af van of de pathaloog nog wat bijzonders vind…

    voor de kijk operatie zei ze dat er de eerste 2 weken nog geen plaats was voor de operatie…ik werd daar wat boos over…na de kijk operatie kreeg ik te horen…donderdag word je geopereerd

    wouuuuuw wat snel….(:D

  • marian

    Hi Serine,:)heb ik weer een bericht voor je geplaats bij Lia…..ipv dat ik eerst bij jou ff lees!

    Wees niet ongerust als je je als een dweil voelt,dat gaat echt over!!.Het is een pittige operatie!

    Fijn dat je toch snel geholpen wordt!Welk z-huis?

    Heeeeel veel sterkte en succes Serine,denk aan je aankomende donderdag!!

    Mocht je vragen hebben na je operatie,kan ik je misschien helpen…

    Groetjes,Marian

  • serine

    ik word in het VU geholpen

    weet iemand wat over het ophangen van de eileider? is dat verstandig? heb je daar veel last van?

  • marian

    Hoi Serine,succes met de operatie morgen.(tu)

  • serine

    dank je wel…ik ben om tien uur al aan de beurt…en slaap vanacht gewoon thuis..tot snel

  • marian

    Hoi Serine,..de operatie achter de rug,hoop dat je niet al te beroerd van de narcose bent geweest,en dat je niet al te veel pijn hebt.

    Nu heel rustig aan herstellen!,en hopelijk over een poosje goede berichten…..(tu)

    Heel veel beterschap,en hoop dat je snel opknapt!!