hallo, vorig jaar heb ik een uitrijkje laten maken bij de huisarts, ivm met contactbloedingen, 2 dagen erna, zou zelf na 2 weken moeten bellen voor de uitslag, werd ik door de dokters ass zelf gebeld of ik de volgende dag meteen kon komen, foute uitslag, pap3 b, de volgende dag meteen bij de gyneacoloog, die verscheidene biopsies afnam.

nadat dat op kweek was gezet kreeg ik de uitslag cin 3.

9-11-1009 werd ik geopereerd, alles ging er mis, dit had te maken met bloedverdunners enz.

ik kreeg de uitslag 10 dagen later, het was geen kanker! doordat ik 3 operaties in 6 dagen heb ondergaan., 2 op 9-11-09, en er op 14-11-09 weer een spoedoperatie, werd gedaan en er veel weefsel werd weggenomen, gebrand, dacht de gyneacoloog dat ik er nu wel vanaf was, hij durfde ook niet te kijjken , bang dat het bloedverlies weer zou beginnen ( heb verscheidene bloedtransfusies gehad, omdat mn bloed te veel ontstolt was) nu heb ik 2 weken geleden een uitsrijkje moeten laten maken ter controle en de uitslag is pap 3a, en dat was toch wel even schrikken.

wie heeft hier ook ervaring mee, of herkent zich erin en zou erop kunnen en willen reageren?

met vriendelijke groet van lydia