Goedemorgen dames,
2 jaar geleden had ik Pap4 Cin III ik heb daarvoor een lisexcisie gehad en tot nu toe waren mijn uitstrijkjes goed. Afgelopen donderdag weer de uitslag gekregen van het laatste uitstrijkje. Pap 3 B……… Dinsdag weer een colposcopie en als ik daar de uitslagen van heb weer een operatie…..
Gatver….ik dacht echt dat ik ervanaf was, maak me weer vreselijk zorgen. Waarom komt het terug? Kan iemand mij dat vertellen? Verder is er in mijn hormoonhuishouding ook iets niet in orde….als ik mijn eisprong heb lig ik te kronkelen van de pijn(ik ben totaal niet kleinzerig) en gelijk daarna zwellen mijn borsten op en worden zeer pijnlijk en blijft mijn buik zeer doen tot aan de menstruatie(ook heeeeeel erg ongesteld…ik sleep met werkelijk door het leven op de eerste 3 dagen). Kan al dit verband hebben met foute uitstrijkjes??? Ik heb 14 jaar de pil geslikt en ben er ook 14 jaar ziek van geweest….nooit bij stil gestaan dat dat daardoor kwam, pas toen ik ermee stopte ging ik me beter voelen. Dat is nu 3 jaar geleden. Daarna natuurlijk wel die Pap4 Cin III gehad en nu weer een pap 3b…..
Kan iemand hier iets over zeggen?
Verder wens ik iedereen heel veel sterkte toe!!