hallo allemaal,
ik heb al wat vaker hier vragen gesteld en wat geschreven
nou ben ik laatst weer bij de professor geweest voor een uitstrijkje en echt wat harder gesproken(ben al 4 jaar bezig met uitstrijkjes)
de klachten die ik heb weer duidelijk verteld en gezegd dat ik er echt moe van word!! (tussendoorsebloedingen, contactbloedingen, pijn bij menstruatie, veel afscheiding) en dat ik nu toch wel vind dat ze er echt wat aan moeten doen
ik kreeg als antwoord dat als ze niet weten waar het vandaan komt er weinig aan te doen is!
ik zei hem dat mijn uitstrijkjes toch elke x afwijkend zijn pap3b en hpv en dat er nog nooit wat aan gedaan is
hij kwam met het idee te stoppen met de pil, dat heb ik al eerder gedaan toen kwam hij met het idee de prikpil te nemen nou dat ben ik dus maar gaan doen…..
ennn hij heeft me gezegd als het uitstrijkje weer afwijkend is dan maar iets te gaan ondernemen
6april had ik uitslag weer afwijkend hpv en infectie hij wil een stuk van baarmoedermond verwijderen
hij vroeg me of ik gelijk afspraak voor dat wilde of eerst afspraak voor uitleg nou liever eerst een uitleg
de afspraak is pas in juli!!!
ik ben benieuwd of jullie mij al iets kunnen vertellen hierover
groetjes priscilla