zat op verkeerd forum (ahum) Struisvogel ja/nee

  • josje

    lieve cleopatra,

    wat een enig mens ben jij!

    heb glimlachend je stukjes gelezen

    toch wil ik je veel sterkte wensen voor 26 april

    en je een dikke virtuele knuf geven

    xxx

  • Cleopatra

    Goedenavond lieve mensen,

    Niet te geloven hoe het kan gaan binnen een paar dagen….

    Een paar dagen geleden word ik gebeld door mijn broertje: mijn vader was 2 keer uit zijn bed gevallen en daarna kwam er geen zinnig woord meer uit. Mijn broertje belde de ambulance en we troffen elkaar rond 00.30 uur in het AZM.

    Om 04.00 uur kwam uitsluitsel: mijn vader had een aantal herseninfarcten gekregen. Nou, als er een manier is om je eigen zorgen als klein te bestempelen dan is zo’n gebeurtenis wel een hulpmiddel. In ieder geval werd ik terug de tijd in geworpen. Mijn moeder is vorig jaar hetzelfde overkomen en daaraan overleden. Nou, ik heb wel een aantal keren zeer diep moeten zoeken naar mijn adem, want die was mij ontnomen..

    Mijn vader zou vandaag 26 april worden geopereerd aan zijn halsslagader. Laat dat nou exact dezelfde datum zijn, als ik onder het chirurgenmes wordt genomen!

    Ik lig daar te wachten tot ik het infuus krijg, helemaal kalm want ik had de chirurg al gevraagd of ze even na wilden vragen of mijn vader al klaar was en zo ja, hoe de operatie was verlopen. .

    Het antwoord waar ik op wachtte, kwam. Ik was sowieso relax voor mijn eigen operatie, maar nu was ik helemaal Top of the World. Ongeacht hoe mijn operatie zou gaan, of hoe de uitslag zou worden, 1 ding was zeker.

    Met mijn vader gaat het goed. …

    XXX Cleopatra

    NB. En met mij dus ook! Dank je wel voor het kado!

    the present = het heden…. the present = het kado….. het heden = het kado