ben al een tijdje niet meer op de site geweest om het even van me af te zetten
nu begin ik toch weer met zoveel vragen bezig te houden word er niet goed van holang ik al bezig ben met verschillende uitslagen en verschillende antwoorden
mijn laatste uitslag was pap3b cin1
nou moet ik in maart weer terug komen loop al 4jaar met verschillende uitslagen rond nu heeft de professor me wel een kaart meegegeven waarop ik moet aankruisen wanneer ik bloedingen heb want ik word er echt niet goed van!
ik zit aan de pil maar bloed echt tussendoor zal mijn bloedingen van de maand december schrijven: 1tm4dec. 13tm19dec.en nu de 25ste weer begonnen met bloeden
ook heb ik last van veeel afscheiding wat ook nog erg ruikt bah nou zegt de een dat het ook bij bmhk hoord en de gyn. zegt weer van niet maar eerlijk gezegd heb ik geen vertrouwen meer in gyn.
ik heb ook voor mezelf besloten als ik in maart terug kom bij de arts en ik word weer weggestuurd met volgende keer weer uitstrijkje dan ga ik zekerrrrr ergens anders mijn geduld is op
hebben jullie ook last van veel afscheiding?
ook heeft gyn. x gezegd tegen mij dat inlegkruisjes en maandverband meer afscheiding kan veroorzaken maar wat moet ik dan?? als ik buiten loop of wat ik voel de afscheiding echt eruit komen bahbah…
pfff schaam me er best voor……
groetjes priscilla