afscheiding

  • priscilla

    ben al een tijdje niet meer op de site geweest om het even van me af te zetten

    nu begin ik toch weer met zoveel vragen bezig te houden word er niet goed van holang ik al bezig ben met verschillende uitslagen en verschillende antwoorden

    mijn laatste uitslag was pap3b cin1

    nou moet ik in maart weer terug komen loop al 4jaar met verschillende uitslagen rond nu heeft de professor me wel een kaart meegegeven waarop ik moet aankruisen wanneer ik bloedingen heb want ik word er echt niet goed van!

    ik zit aan de pil maar bloed echt tussendoor zal mijn bloedingen van de maand december schrijven: 1tm4dec. 13tm19dec.en nu de 25ste weer begonnen met bloeden

    ook heb ik last van veeel afscheiding wat ook nog erg ruikt bah nou zegt de een dat het ook bij bmhk hoord en de gyn. zegt weer van niet maar eerlijk gezegd heb ik geen vertrouwen meer in gyn.

    ik heb ook voor mezelf besloten als ik in maart terug kom bij de arts en ik word weer weggestuurd met volgende keer weer uitstrijkje dan ga ik zekerrrrr ergens anders mijn geduld is op

    hebben jullie ook last van veel afscheiding?

    ook heeft gyn. x gezegd tegen mij dat inlegkruisjes en maandverband meer afscheiding kan veroorzaken maar wat moet ik dan?? als ik buiten loop of wat ik voel de afscheiding echt eruit komen bahbah…

    pfff schaam me er best voor……

    groetjes priscilla

  • Sanne

    Het is helaas een klacht die niet erg serieus wordt genomen. Het is geen symptoom ergens voor ofzo, je hebt het of je hebt het niet, zeggen ze.

    Ik bloed niet tussendoor, maar heb ook enorm veel last van die afscheiding. Soms lijkt het wel alsof je gewoon incontinent bent, terwijl het geen urine is. Constant dat moerasgevoel.

  • brigitta

    Hoi hoi,

    Ik heb ook bloedingen 2 weken achter elkaar dan heel licht en dan weer 2 dagen niet en dan weer 1 of 2 dagen enorm veel en dan weer 2 dagen helemaal niet.

    Mijn gyn zei eerst dat ik het met de pil of spiraal wel zou kunnen regelen maar ik gebruik al 3 jaar niets en had ook nooit last van pijn in me rug en buik mijn menstruaties waren echt door een ringetje te halen. Ook afscheiding die de ene keer wel ruikt en de andere keer weer niet.

    Ik krijg 15 jan een echo om te kijken of er geen cystes of vleesbomen bij me eierstokken zitten.

    Groetjes Brigitta

  • priscilla

    ook bij mij werd er gezegd een spiraal te nemen of te stoppen met de pil

    nou ik heb het allebei geprobeerd en geen verandering erin gehad

    nu ben ik wel gewoon weer aan de pil

    en vroeger had ik noooit last van me menstruatie en nu ook eg pijn in me onderbuik

    word er gek van….

    laat je even weten als je 15januari ben geweest?

  • Aniston

    Hier hetzelfde verhaal.. vorig jaar september geweest voor een lisexcisie na uitslag PAP4 CIN3. Toen ff niks aan de hand, maar in december begon ik weer met tussentijdse bloedingen. Soms 1 dag niet, dan weer 2,3x op een dag. Ik kan er zelf geen pijl meer op trekken dus loop constant met tampons,inlegkruisjes in m'n tas. Als het goed is wordt ik in maart opgeroepen voor het controle-uitstrijkje maar zit er aan te denken om even te bellen. Vertrouw het toch niet helemaal :(.

  • brigitta

    Hoi Priscilla,

    Ik heb een kort verslagje geschreven over hoe het 15 januari gegaan ishet staat bij het eerste geposte bericht van mijn.

    Groetejs Brigitta

  • priscilla

    gister bij de gyn. geweest hij vertelde mij dat ze niet weten waar het bloeden vandaan komt en het dus ook niet kan behandelen

    weer uitstrijkje gemaakt en weefsel genomen…6april uitslag

    ennn nu is hij met ander voorstel gekomen om de prikpil te nemen

    vanmiddag ga ik die halen…..ben benieuwd of dat wat gaat veranderen

    als de uitslag van het uitstrijkje weer pap 3a/b is gaat hij waarschijnlijk iets ondernemen maar dat krijg ik dan te horen

    ik heb dit keer toch echt wel me woordje gezegd want na 4 jaar ben ik het toch echt zat!

    groetjes priscilla