Alles was goed en wat nu?

  • fransisca

    Hallo,

    Ik heb hier al veel vaker gepost maar om even in het kort verhaal te doen.

    Ik ben 32 jaar en ik heb 2 jaar terug een uitstrijkje gehad.pap 3b,cin 3 ernstige dysplasie.

    Na een electroconisatie waarbij ruim is weggehaald had ik 3 keer pap 1.

    nu kreeg ik afgelopen jaar(half jaar terug) te horen dat ik gewoon weer mee mag doen met het bevolkingsonderzoek.

    Dit zou over nu 2 jaar zijn.Okeey klaar dus ikke blij.

    Nu heb ik sinds een paar weken voor de bouwvak pijn in mijn rechterzij onderin.

    Bloed en urine zijn goed wel bloedcellen in de urine,geen ontstekingen huisarts vind dat niet alarmerend.

    Geen blindedarm.

    Okeey.

    Soms heb ik er erg last van,meestal als ik op mijn buik lig het meest,maar soms is het ook weer weken weg.

    Ik heb ook al weken last van pijn onder mijn oksel.

    Het is links begonnen,nu ook rechts,niet echt pijn dat ik het niet vol kan houden,maar hoort er niet,ook in rechterlies.

    Ook heb ik nu veel last in mijn linkerlong.

    Huisarts zegt,longen horen goed,geen knobbeltjes in de borst dus dat is ook okeey.

    Nu heb ik de laatste paar maanden dat ik amper ongesteld ben,niet zwanger,wel aan de pil.

    Nu heb ik al wel een paar keer gehad dat ik doorbraakbloedingen heb van maar even oof na gemeenschap.

    Zelfs als het erg zachtjes gegaan is en ik neit eens klaargekomen ben af en toe.

    Nou,heel prive allemaal.

    Maar wil niet iedere keer naar de huisarts gaan,ik zie daar altijd als een berg tegenop.

    Misschien tips ervaringen?

    Het ging heel erg goed anderhalf jaar,geen bloedingen niets,moet ik nu weer bang worden?

    Het gaat toch niet zo snel met de cellen in de baarmoeder heb ik begrepen?

    groetjes

  • fransisca

    ik heb donderdag afspraak bij de huisarts gemaakt.

    Mijn verstand zegt,alles is wel okeey,maar ja je weet ook maar nooit dus dan toch maar een keer extra aan de bel trekken.