Hoi Brigitta, sterkte hoor morgen! gelukkig dat je nu meer weet over je menstruatie en het waarom, zo zie je maar als het niet goed voelt kom voor jezelf op. Sterkte!! komt goed.
Hallo allemaal,
Afgelopen maandag eerst een hystrcopie gehad,met een cameratje in me baarmoeder gekeken,erg pijnlijk en er bleek dus niets te zitten snapte er niets van.
Wel opgelucht want ik hoe nu niet 2x geopereerd te worden.
Afgelopen vrijdag de lezt gehad viel reuze mee ik was er om 9.00 en werd pas (er waren 2 spoed keisersneedes) 11.30 de operatiekamer opgereden.
Vond het niet zo ergdat ik moest wachten want ik had snachts geen oog dichtgedaan en heb dus smorgens een beetje slaap in kunnen halen wat me erg ontspande.
Om half 4 kwam de gyn langs dat het allemaal goed was gegaan en wat ik wel en niet mag doen.
Ik was om 16.45 thuis.
De pijn valt tegen pff ook pijn in mijn onderrug, wat ik ook heb is urine verlies ik kan het wel ophouden maar ik voel dat niet alles binnen blijf en als ik hoest komt alles in 1 keer (weet niet of het erbij hoort) bel daar morgen mijn huisarts wel even over op.
Over 2 weken moet ik bij de gyn terug komen voor de uitslag.
Groetjes
Brigitta
Hallo allemaal,
Zit me niet mee.
Ben helemaal geen klager maar het valt me zwaar tegen.
Na een weekend alleen maar op me bed te hebben gelegen had ik gehoopt halvewege de week weer te gaan werken.
Maar ik bleef maar vloeien, heb maandag dus toch maar de gynaecoloog gebeld en moest de volgende ochtend langs komen.
Ze heeft een kweekje genomen en wat urine afgenomen met een cateter(om te testen op blaasontsteking) , ze heeft ook nog wat kleine plekjes dicht gebrand die nog aan het bloede waren zonder verdoving dat was geen pretje.
En ze was erg streng over het feit dat ik wilde gaan werken. Ik ben echt nooit ziek (misschien dat het dan ook erg tegenvalt)
Ik heb de hele dag pijn gehad en smiddags begon ik in ene te koken me hoofd was aan het draaien en was gloeiend heet, toch maar even de koorts opmeten, 38.9, ik had smorgens geen koorts dat had ze nog opgemeten en mocht dat dus wel opkomen moest ik gelijk bellen.
Ik dacht nee he niet weer naar het ziekenhuis gelukkig hoefde dat niet ik kreeg een antibiotica kuur voor tien dagen.
Waarschijnlijk zit er dus een ontsteking.
Ik begin me nu eindelijk beter te voelen, geen tril benen meer als ik een half uurtje op ben alleen nog wat slapje waarschijnlijk van het vele bloedverlies.
Ik heb nog steeds te veel bloedverlies maar kijk dit nog even aan tot morgen want dan moet ik toch naar de gyn bellen.
Groetjes Brigitta
Wat een nare verhalen allemaal. Het maakt me toch een beetje zenuwachtig. Ik ben 21 jaar en ben er zelf een half jaar geleden achter gekomen dat ik het HPV-virus heb en na een uitstrijkje had ik PAP2, ik moest na een half jaar terug komen voor een uitstrijkje en het bleek vorige week weer PAP2 te zijn toen ik werd gebeld. Nu heb ik over 2 weken een colposcopie om het verder te onderzoeken. Het is me nog steeds allemaal zo vaag en ook na uitleg van het ziekenhuis blijf ik er niks van snappen. Ik hoef mij volgens hun geen zorgen te maken, maar moet dus wel terug komen voor verder onderzoek, wat me dan toch weer aan het denken zet. Maak ik mij dan te veel zorgen nu?
Groetjes Veerle
arienne Schreef:
——————————————————-
> Ik ben vandaag gebeld door mijn dokter met de
> uitslag pap2 & hpv,
> 13 mei moet ik naar de gyn..
> Vind dit best wel eng want ik weet niet wat me te
> wachten staat..
He Arienne,
Hoe was je onderzoek? Ik ben 22 en werd gisteren gebeld dat ik PAP2 had en hpv en as
dinsdag moet ik naar de gyn. Ben onwijs zenuwachtig.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?