Hallo allemaal,
Gister naar de gyn geweest en er is een biopt gedaan,viel allemaal mee.
Alleen had ik een vreselijke gyn, ik voelde me echt een nummer,ik werd abosoluut niet op me gemak gesteld alles deed ze snelsnel.
Me man zou er bij zijn maar omdat hij een parkeer plekje moest zoeken kwam hij iets later zo;n 10 min.
Ik werd 10 min te vroeg geroepen ik vroeg nog of we op mijn man konden wachten,ze begon gewoon met vragen en had een houding alsof ik het de normaalste zaak van de wereld vond dat ik tegenover haar zat.
Ze bereide me niet voor op het onderzoek en na het onderzoek heeft ze uitgelegt wat een lisbehandeling inhield.Terwijl ze niet eens weet of het nodig is.De vragen die ik stelde sloeg ze in de windt en was heel kortaf,vreselijk mens.
Ik ging daar dus weg zonder dat me man erbij was,die was me aan het zoeken en met een vreselijk rot gevoel.
Smiddags had ik wat buikpijn en vloeide en dat vloeien werd steeds erger,vandaag bleef het lopen en dacht bel de huisarts maar even en ik moest naar het ziekenhuis bellen want dit was niet normaal.
Ik moest gelijk langs komen,het wondje van de biopt was niet dicht dat was aan het bloeden,het was dus niet goed dicht gemaakt,nu achteraf denk ik dat die gyn van gister haar werk niet goed gedaan heeft.
Ik heb gelijk me verhaal gedaan over gister bij de andere gyn en die schrok best wel en zij heeft me goed uitgelegt wat er aan de hand is en wat er eventueel gaat gebeuren en zij hoopte dat ik nu wel gerustgesteld was, nu ging ik wel met een goed gevoel naar huis
Het vloeien is zo goed als gestopt.
14 dec met ik bellen voor de uitslag.
Groetjes
Brigitta