Hallo allemaal,
Eindelijk iets gevonden waar ik mijn ei op kwijt kan.
Ik ben een vrouw van 29 jaar en heb een zoon van 8 en een dochter van 6 jaar woon samen met hun en heb sinds 3 en een half jaar een lat relatie.
Ik heb al jaren last van bloedverlies na het vrijen en dat werd alleen maar erger tot drie weken geleden toen was het net een slachtveld ik naar de huisarts .
De huisarts wilde een uitstrijkje doen en na het inbrengen van de eendenbek was het eerste wat ie vroeg hoe lang loop je hier al mee? dit ziet er erg onrustig uit en ik kreeg een beetje op mn donder meteen drie kweken gemaakt en enorm veel bloedverlies na het uitstrijkje.
vorige week belde hij op om half zes s avond met de mededeling dat soa s schimmels en bacterien zijn uitgesloten maar dat het uitstrijkje nog niet bekend was maar dat ik zo snel mogelijk naar de gyneceloog moet want het zag er iet goed uit.
Afgelopen vrijdag kreeg ik te horen dat hpv positief was maar de pap niet bekend was vanwege te weinig cellen.
Nu kan ik donderdag al terecht in het ziekenhuis maar ik vind het wel spannend zeker als ik de verwijsbrief lees met forse afwijkende cervix .
Ik weet dat je moet afwachten maar ik ben er niet gerust op vind het eng.
Heeft iemand ook deze ervaring ?