Hebben jullie dat nou ook

  • Nina

    Hoi dames, Vraagje?

    Al tijden zit ik met pap 4 cin 3 al 2 lisconisaties gehad, nu over 2 maanden weer uitstruikje, hopelijk nu eindelijk eens goed nieuws.

    Mijn vraag is eigenlijk, hebben jullie ook wel een lichamelijke klachten?

    Volgens mijn gyn is dit niet gerelateerd aan bovenstaande aandoeningen, maar voel me vaak uitgeput, en heb altijd schimmelinfecties, vind het

    toch moeilijk om te accepteren dat het een niets met het ander te maken heeft.

    Het lijkt me toch als er cellen in je lijf zitten die kanker kunnen worden je lichaam daar tegen vecht en je je daarom niet altijd super fit voelt, of ben ik nou gek?

  • Ilona&kira

    Hey Nina,

    Ik vind je echt niet gek, ik had ook veel klachten en heb inmiddels de Lis achter de rug. Ik had ook schimmelinfecties die niet weg gingen, veel buikpijn en dan heel erg moe.

    Volgens mijn gynecaloog had het ook niets medisch met elkaar te maken of hij zei; Ze kunnen geen medische verklaring geven dat deze sympthonen met elkaar in verbinding staan….maar hij hoorde het wel meer. En vaak was het na een ingreep ook verdwenen…veel is denk ik ook emotioneel en psygisch. Ik merk ook dat het veel energie vreet want onbewust ben je er echt wel mee bezig. Of het nu weg is mijn klachten weet ik nog niet, het is afgelopen dinsdag gebeurd de ingreep dus… afwachten.

    Groetjes

    Ilona

  • Adrienne

    Hoi Nina,

    Ja zo gevoel kan je hebben maar waar het om draait is dat je fit wordt of blijft, je weerstand was niet bestand tegen het hpv virus vandaar je afwijking, en schimmelinfecties komen denk ik als ik het zo mag zeggen ook door slechte weerstand, ik zeg dit uit ervaring, dus ik weet er alles van. Rook je toevallig?

  • Nina

    Tja we zullen zien wat de toekomst brengt,

    Wat roken betreft, nee dat doe ik niet, ben slank, sport en eet gezond, dus daar kan het niet aan liggen. geloof ook niet dat het tussen de oren zit.

    Bedankt voor de reactie

  • Adrienne

    Hai Nina,

    Bij mij is het virus uiteindelijk ook uit mijn lijf gegaan. Volgende week mag ik voor uistrijkje sinds vorig jaar november die toen Pap 1 was met HPV negatief dus moet gaan lukken daar ga ik vanuit!

    Succes.

  • Nina

    Hopelijk blijft het voor jou bij deze uitslag!

    ben volgende week ook weer aan de beurt, vorigge keer waren snijranden niet schoon,dus ben benieuwd of mijn lichaam dit heeft opgeruimd.

    Succes

  • Adrienne

    Ha Nina,

    Ja dat is afwachten, ik had ook die uitslag toen eind april vorig jaar met snijranden niet schoon, maar moest toch nog een keer een lis, daarna was het goed.

    Succes hoor en sterkte!!