Hoe is het gegaan Lisa?

  • yarieke

    Hoi Lisa,

    Ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat? Heb je de uitslag al?

    Groetjes, Yarieke.

  • Lisa

    Ha Yarieke,

    Lief dat je aan me denkt :).

    Nou ik ben vandaag gebeld, en het goede nieuws: Er zijn geen kankercellen gevonden!!!!

    Wel was het wat ze dachten, (PAP4)CIN3 en het zag er slecht uit. Ze zei dat de cellen weg moesten, omdat het anders gegarandeerd kanker zou worden. Voor zover ze konden zien was alles weg, maar ik blijf nu onder controle staan. Over een half jaar moet ik terug voor een uitstrijkje.

    Ze zei dat ik echt geluk had gehad, gezien m'n leeftijd (25). Ze zei dat als ik op m'n 30ste pas was gekomen het té laat was geweest.

    Of ja, te laat.. maar dat het dan in ieder geval kanker was geweest.

    Ben echt super opgelucht. Natuurlijk is de wetenschap van dat je nooooit zeker weet of het weg is aanwezig, maar dit is het hoogst haalbare in deze situatie dus ben echt blij!!

    En hoe is die inmiddels met jou??

    Groetjes

  • Yarieke

    Lisa!

    (tu):)

    Super joh dat alles weg is en er geen kanker cellen zijn gevonden!!

    Ik ben hartstikke blij voor je :)

    Ga lekker genieten van dit fijne nieuws en met een gerust hart een mooie toekomst tegemoet!

    Hoe het met mij gaat heb je al in mijn andere bericht kunnen lezen.

    2 Oktober krijg ik mijn uitslag.

    Ik ben het helemaal met je eens, dat elke vrouw haar intuitie moet volgen, ook al ben je nog zo jong!!

    Zo zie je maar, jij 25 ik net 27, maakt niet uit of je jong bent.

    Alvast een heel fijn weekend, maar dat zal je vast wel lukken :-)

    Thanks, voor je reactie(s)

    Groetjes, Yarieke!

  • Lisa

    2 oktober.. ik zal dan zeker even rond komen kijken hier.

    Tja, moet je nagaan.. zijn we zo jong en dan al dit!! Maar goed, zo zie je maar weer dat je met PAP4/CIN3 toch een goede uitslag kan hebben. Dat het dus geen kanker hoeft te zijn. Elk mens/lichaam is weer anders, en je kunt het gewoon niet met elkaar vergelijken.

    En ja, fijn weekend komt zeker goed. Vanavond flesje wijn open trekken en heerlijk film kijken met m'n schat. Vanaf maandag stoppen met roken, want dat is me door 2 gynaecologen aangeraden. Het verminderd ontzettend erg je weerstand, waardoor je lichaam niet genoeg antistoffen (ofzo?) heeft om de onrustige cellen af te breken.

    Een goede stok achter de deur dus :). Ik weet niet of jij ook rookt, maar dan weet je dat ;)..

    Succes met wachten, laat je maar lekker vertroetelen :)

    Groetjes