Succes voor iedereen

  • yarieke

    Hallo allemaal,

    Voor iedereen die in onzekerheid zit, veel succes en kom goed voor jezelf op, mocht je met vragen zitten.

    Groetjes Yarieke.

  • Lisa

    Ha Yarieke,

    Ik heb net al gereageerd in je “hoe is het gegaan Lisa” maar lees nu jouw verhaal hier.

    Ik snap compleet wat je bedoelt hoor. Je betaalt je scheel, en een beetje goed checken.. ho maar!! Nou moet ik wel zeggen dat ik door 3 verschillende gynaecologen ben behandeld (uitstrijkje,coloscopie,lisexcisie) maar allemaal in hetzelfde ziekenhuis, en dit is me echt goed bevallen. Ze vroegen ook hoe het nou met mij ging, of ik dit alles al een plekje heb kunnen geven, of ik er van geschrokken was. Super lief allemaal. En de gynaecoloog die me vandaag belde (de 1e, van het uitstrijkje), die zei ook “potverdikkie, je komt hier met vage klachtjes en moet je kijken wat er uit komt. Je moet gewoon met je vuist op tafel slaan als je voelt dat iets niet goed zit.. dat blijkt wel weer”.

    Ik heb namelijk aardig moeten doordrammen om door verwezen te worden naar de gyn. Ik zeg nu ook tegen iedereen die het wil horen

    "Vertrouw je intuïtie! Die is er niks voor niks, en je kent je lichaam goed genoeg om te kunnen oordelen of er wat is ofniet. En ookal is er niks, dan WEET je dat in ieder geval Onwetendheid is slopend!

    Yarieke, heel veel succes met het afwachten, en ik kom zo af en toen even rondneuzen hier om te kijken wat je uitslag is!!

    Heel veel succes!!

    Groetjes

  • priscilla

    een heeel begrijpend verhaal

    voelt wel fijn dat je het ergens van je afkan schrijven de laatste tijd ben ik er ook meer mee bezig als bijna 4 jaar ben ik in het cirkeltje!! elke keer andere gyn. in het zelfde zkh

    elke ander verhaal en idd maakt u maar geen zorgen een makkelijk zinnetje

    ik heb me ook voorgenomen om vanaf nu me mond open te doen ik heb genoeg geduld gehad denk ik zo

    van de week ben ik voor uitslag van uitstrijkje gebeld en nog pap3b volgende afspraak over half jaar nogmaals een uitstrijkje en als die weer niet goed is dan gaan ze iets ondernemen….

    en vandaag dacht ik opeens ik had het op papuer moeten vragen! want volgende keer heb ik weer een ander voor me zitten en die weet er dan weer niks van en dan is het weer ko maar over half jaar terug

    er is mij al een keer gezegd over laseren toen ik daar laats oer had werd ik raar aangekeken

    en ze vertelde mij dat ze dat alleen doen als je een goede pap heb anders gaan afwijkende cellen zich verstoppen

    ik snap r ni meer van elke keer wat anders pfff

    dus nog maar half jaartje volhouden met contactbloedingen en veel afscheiding brr

    maar zo zullen er nog wel meer zijn die je verhaal herkennen

    fijn dat we het van ons af kunnen schrijven en begrepen worden hierzo

    sterkte allemaal

  • Lisa

    Ha Yarieke,

    Jij zal inmiddels ook wel de uitslag binnen hebben? Kon het zo gauw niet vinden hier dus daarom reageer ik even hier.

    Ik hoop op goed nieuws :)

    Groetjes