Hoi Dames,

Ik had al een berichtje eerder hier geplaatst over mijn hyves maar nog helemaal mijn verhaal niet gedaan.

Ik ben Ilona 26 jaar jong en woon samen met Jeroen in Nijmegen alweer 4 jaar.

Mijn verhaal begint met een simpele schimmelinfectie een anderhalf jaar geleden, een schimmelinfectie die ik krijg nav een antibiotica kuur. Een arts die doet alsof het niets is en mijn zelfvertrouwen wat niet groot genoeg was om voor mezelf op te komen.

Uiteindelijk ben er mee blijven lopen en nu een jaar verder ben ik een hoop klachten en een PAP3B verder….. (ik heb geen CIN uitslag, las hier dat vele die wel al hebben?)

Het uitstrijkje is gemaakt nav medische noodzaak en ik had na 2 dagen mijn huisarts met de uitslag al aan de telefoon, je wereld stort even in.

Afgelopen 24 augustus ben ik voor het eerst bij de Gynaecoloog geweest en ik krijg 22 september mijn een behandeling waarbij er gekeken wordt in mijn schede en gelijk een lis wordt uitgevoerd. Ik kan even niet op het woord komen sorry!

Mijn klachten waren contact bloedingen, veel buikpijn, en een elke keer weer terug komende schimmelinfectie…. heel irritant.

Uiteraard zegt mijn Gynaecoloog dat dit alles niet met elkaar in verbinding staat maar goed ik zit er wel mee. En de huisarts weet het ook niet meer, wel zeggen ze dat de kans redelijk is dat al mijn klachten verdwijnen als de ingreep slaagt en de uitslag daarna positief is.

Ik ben blij als ik alles achter de rug heb want die onzekerheid drijft me best een beetje tot waanzin zo nu en dan. We hebben ook nog een kinderwens dus het is best eng zo allemaal. Ik hoop maar dat het goed komt.

Groetjes

Ilona