Goed nieuws!!!!!

  • fransisca

    Hallo iedereeen,

    Ben net gebeld door de Gyn. en die vertelde me dat ik weer voor de 3e keer achter elkaar in iets minder dan anderhalf jaar tijd,PAP 1 heb.

    (voor wie me niet kent,ik had in jan. 2008 pap3b,Cin3 en heb een stukje van de baarmoedermond moeten missen.)

    Ik mag dus weer mee doen van haar met het gewone bevolkingsonderzoek en dan krijg ik weer een oproep als ik 35 ben.

    Gelukkig duurt dat 2 en half jaar,geen 5.

    Dus ook met 3b,cin3 ernstige dysplasie,kan alles gewoon weer helemaal in orde komen.

    Dit wilde ik even laten weten en ik heb heel veel aan iedereen gehad toen ik het moeilijk had die periode.

    De laatste tijd vind ik het een beetje erg rustig hier.

    Ik keer hier regelmatig ff terug om misschien wat vragen te kunnen beantwoorden(want heb hier veel over geleerd)of gewoon als iemand ff een peptalk nodig is,want het wordt onderschat hoor heb ik wel gemerkt.

    Fijne dag,zal mij wel lukken,liefs natasja

  • Adrienne

    Natus!

    Top nieuws, prima weer, helemaal goed!

    Ik hoef pas in november weer…

    Groetjes en veel plezier vandaag!

  • fransisca

    Thanks…(tu):)(:D

  • Poek

    Dat is inderdaad goed nieuws, Natus. Gefeliciteerd.

  • fransisca

    Dank je wel Poek,ik ben er ook erg blij mee.

    Ga lekker vakantie vieren volgende week,voor ik de hele bouwvak moet werken `s middags en `s avonds,maar het is eenzegen dat ik zo gezond ben dat ik het MAG en KAN doen,dus watheb ik te klagen.

    Jij ook een fijne zomer.

    liefs natasja

  • carola

    Hoi goed nieuws hoor TOPP houden zo natuurlijk .

    Ik heb 2 jaar geleden mn verhaal hier gedaan en ook ik heb nog steeds pap 1 nu mag ik na 2 jaar ipv om de 3 maanden terugkomen om de 6 maanden( ben trots op mezelf ) haha.

    zo zie je maar het kan (helaas niet altijd) ook wel eens goed gaan .

    XXXXXXXXXXX

  • Adrienne

    Hoi allemaal,

    Ik mag over 2 weken weer voor controle uitstrijkje (laatste was jaar geleden Pap 1) dus ben er natuurlijk mee bezig, nog steeds veel ook al had ik Pap 1 en hpv negatief vorig jaar blijf ik onzeker dat wel. Ik laat jullie uiteraard weten!

  • yarieke

    Hoi Adrienne,

    Jij veel succes alvast met je vervolg uitsrijkje, kan me goed voorstellen dat het spannend blijft!

    Ik heb nog niet eerder geschreven aan je, maar heb de afgelopen dagen zoveel gelezen hier dat ik me goed kan inleven in je.

    Sterkte vast!

    Groetjes, Yarieke.