pap 3a en heel veel pijn

  • carmen30

    Dag meelezende dames,

    Vorig jaar zomer is er bij mij pap 3a geconstateerd nadat ik naar de huisarts was gegaan met klachten als kramp en pijn in

    mijn onderbuik. Ook verloor ik bijna dagelijks bloed.

    Ze hebben toen wat hapjes genomen uit mijn baarmoeder(hals?) maar er kwam verder niks uit, alles was in orde.

    De kramp bleef helaas, was soms zo erg dat ik dubbelklapte van de pijn. Op mijn verzoek hebben ze echt alles

    onderzocht, mijn spiraaltje met een uitwendige echo en een inwendige echo om de rest te bekijken.

    Helemaal niks dus, maar de pijn bleef…

    Nu kreeg ik twee weken geleden een blaasontsteking waarna mijn urine niet in orde bleek te zijn. Deze ontaarde

    in een nierbekkenontsteking waar ik flink ziek van ben geweest. Nu was ik het wel heel erg beu en heb meteen

    weer om een uitstrijkje gevraagd omdat ik ook nog steeds bloed verloor en kramp had.

    Het uitstrijkje is afgenomen en nu blijk ik weer pap 3a te hebben. Het lijkt mij dat dit, in combinatie met de heftige krampen

    en bloedverlies, echt niet goed is. Onzekerheid dus weer!

    Heeft hier iemand ook ervaring mee? Ik lees maar weinig over zulke heftige klachten en ik maak me dus best

    wel zorgen…

    Gr. Carmen

  • Ilsevanl

    Hoi Carmen,

    Ik heb maandag te horen gekregen, dat de uitslag van het uitstrijkje pap 3 b is. Helaas heb ik ongeveer dit weekend last gekregen van pijn in onderbuik (voel als aan mijn baarmoeder) en licht roze bloederige afscheiding.

    Maandag moet ik naar de gynaecoloog, maar ik ben echt bang dat er iets ergs aan de hand is. Ben er niet gerust op.

    Als ik jou was, zou ik misschien toch weer een uitstrijkje laten maken.

    Succes,

    Ilse

  • petra

    Hoi ik ben petra 35 ,ik heb ook veel last van krampen brandend gevoel donkere urine en bloedingen

    ik kreeg van de huisarts te horen dat ik niet meer bij haar langs hoefde te komen de uitslag een pap3b /ernstige dysplasie ,

    morgen naar de gyn echo en een biop dan maar afwachten ,

    het enige waar ik nu aan denk is dat ik van die buikpijnen af wil heb geen energie meer over de dagen duren lang zo

    om me heen hoor ik dat het niks hoeft te betekenen ,ik vraag het mij af ik maak mij behoorlijk zorgen

    zodra ik meer weet laat ik ff van mij horen

    gr petra